וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוביל לפרדס ודקר למוות: אישום יוגש נגד חשוד ברצח צעיר מבאר יעקב

27.3.2019 / 12:52

על פי החשד, אלמנך גיבטו רצח את איוב גירמאו בן ה-22 בחודש שעבר, בשל ויכוח במרכז מסחרי בעיר. בתיעוד מצלמות האבטחה נראה גיבטו כשהוא מוביל את הקורבן לפרדס סמוך, בתואנה כי הוא רוצה לדבר עמו, שם הוא דוקר אותו למוות ונמלט

צילום: דוברות משטרה

כתב אישום יוגש מחר (חמישי) נגד אלמנך גיבטו, בן 23 מבאר יעקב, החשוד ברצח איוב גירמאו בן ה-22 בחודש פברואר האחרון. מחומר החקירה עולה כי בין גירמאו לגיבטו התגלע ויכוח במרכז המסחרי בבאר יעקב, אז דקר אותו גיבטו וגרם לפציעתו הקשה. גירמאו פונה לבית החולים אסף הרופא, שם נקבע מותו. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת על ידי בית המשפט השלום, ובתחילת השבוע הושלמה מלאכת גיבוש התשתית הראייתית והוגשה בעניינו הצהרת תובע, בדבר הכוונה להגיש נגדו מחר כתב אישום.

מעדויות שעלו במסגרת החקירה, נראה כי הקורבן, גירמאו, ושני חבריו הגיעו ברכב למרכז המסחרי בבאר יעקב, אז ירד גירמאו לקיוסק הסמוך. כמה דקות לאחר מכן הגיע גיבטו, החשוד, כשהוא תחת השפעת אלכוהול, נכנס לרכב והתיישב בכיסאו של גירמאו ליד הנהג. כשחזר גירמאו לרכב, תפס את ידו של גירמאו ומשך אותו מהרכב באופן שהכעיס את האחרון.

על פי החשד, זמן קצר לאחר מכן נסעו גיבטו ושני חבריו לחניה בשכונה בה הם מתגוררים, לשם הגיע גם גירמאו, שביקש מגיבטו לצאת כדי לדבר. השניים החלו לשוחח והלכו על שביל עפר לכיוון הפרדס שנמצא בסמוך, שם דקר גירמאו את גיבטו וגרם לפציעתו הקשה.

עוד בוואלה! NEWS
גבר בן 43 נפצע קשה מדקירה בשכונת גילה בי-ם; הרקע מסתמן כפלילי
חשד לרצח: צעיר בן 28 נדקר למוות בלוד, המשטרה פתחה בחקירה

רצח הצעיר בבאר יעקב. משטרת ישראל, עיבוד תמונה
גיבט מוביל את גירמאו לפרדס סמוך, שם דוקר אותו. תיעוד ממצלמות האבטחה/עיבוד תמונה, משטרת ישראל

מהמשטרה נמסר כי מניתוח מצלמות האבטחה נראה גיבטו כשהוא נמלט בריצה מהמקום לעבר חבריו שחיכו בחנייה. חבריו של גיבטו פינו אותו ברכב לבית החולים אסף הרופא כשהוא מדמם ופצוע באורח אנוש ובבית החולים נקבע מותו.

המשטרה איתרה ועצרה את החשוד ברצח כשעתיים לאחר הרצח, כשהוא יושב עם חברים במרכז המסחרי. מעצרו הוארך מעת לעת על ידי בית המשפט השלום, ומחר יוגש נגדו כתב אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully