וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשנה אחרי הטבח, שני תלמידים מהתיכון בפלורידה שמו קץ לחייהם

25.3.2019 / 9:06

14 תלמידים ושלושה אנשי צוות נרצחו כשתלמיד לשעבר פתח באש בתיכון מרג'ורי סטונמן דאגלס בפארקלנד בפברואר אשתקד, אך רבים מהשורדים לא התאוששו. תלמיד ותלמידה, שהיו עדים למסע ההרג הקטלני, שמו קץ לחייהם. "עוד כמה ילדים יילקחו מאיתנו?"

עריכה: תומר לוי

שני תלמידים בתיכון בפלורידה, שבו אירע הטבח בשנה שעברה, מתו בימים האחרונים, אחרי שככל הנראה שמו קץ לחייהם. המשטרה בקורל ספרינגס אמרה אתמול (ראשון) כי תלמיד בתיכון מרג'ורי סטונמן דאגלס בפארקלנד מת ביום שבת בעבר וכי נפתחה חקירה.

דובר המשטרה, טיילר רייק, לא פרסם את שמו, מגדרו וגילו של התלמיד, אך במיאמי הרלד דווח כי הוא היה תלמיד שהיה עד למסע ההרג שבו נרצחו 14 תלמידים אחרים ועוד שלושה אנשי צוות ב-14 בפברואר אשתקד, בתקרית הירי הקטלנית ביותר אי-פעם בבית ספר בארצות הברית. "אנחנו קוראים לזה התאבדות אפשרית מאחר שאין לנו את התוצאות של הדוח הרפואי", אמר רייק.

לפני כשבוע, סידני איילו, תלמידה לשעבר בתיכון, שמה קץ לחייה. אמה סיפרה לרשת CBS כי היא סבלה מהאשמת הקורבן ואובחנה עם הפרעה פוסט-טראומתית. היא הייתה בכיתה י"ב כשתלמיד לשעבר פתח באש ורצח את חברתה מדו פולאק.

סידני איילו, תלמידת תיכון בעיר פארקלנד, פלורידה, שהתאבדה אחרי ששרדה את הטבח. אתר רשמי
סבלה מהפרעה פוסט-טראומתית. סידני איילו/אתר רשמי

בעקבות שתי הטרגדיות, גברו הקריאות לרשויות בפלורידה להגדיל את ההוצאות שלהן על שירותי הבריאות הנפשית עבור תלמידי התיכון ומוסדות חינוך אחרים. "הגיע הזמן שהמחוקקים של פלורידה יעזרו", כתב בטוויטר ג'ארד מוסקוביץ', מנהל שירותי החירום של פלורידה ונציג לשעבר מטעם פארקלנד.

דייוויד הוג, ששרד את הטבח והפך לפעיל למען הגבלות על רכישת כלי נשק, אמר כי בתי הספר זקוקים למימון גדול יותר של שירותי הבריאות הנפשיים וייעוץ מתאים. "עוד כמה ילדים יתאבדו ויילקחו מאתנו בשל חוסר המעש של הממשלה/בית הספר?", כתב.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
טקס זיכרון לזכר הטבח בפארקלנד, פלורידה 14 בפברואר 2019. רויטרס
טקס זיכרון לזכר הטבח בפארקלנ, בחודש שעבר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully