וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3.5 מיליון גלילים: בבריטניה אוגרים נייר טואלט לקראת הברקזיט

לנוכח האפשרות לפרישה מהאיחוד ללא הסכם, אחת היבואניות הגדולות ביותר בממלכה החלה לאחסן את המוצר המבוקש ברחבי המדינה. שר לשעבר אמר כי ייתכן שהתושבים ייאלצו להשתמש בעיתונים במקרה של כאוס

צילום: רויטרס

אחת מיבואניות הגדולות ביותר של נייר טואלט בבריטניה אוגרת מאות טונות - כ-3.5 מיליון גלילים - במחסנים ברחבי הממלכה מחשש למחסור במקרה של פרישה מהאיחוד ללא הסכם. לפי רשת BBC, המנהל המקומי של החברה הגרמנית "וופה", מייק דוקר, אמר כי היא עכשיו משתמש בספינות כדי לייבא את החומרים, מאשר במשאיות.

עקבו אחרינו גם בפייסבוק: העמוד החדש של חדשות החוץ

בשבוע שעבר אמר מנכ"ל רשת הסופרמרקטים "מוריסונס" כי חלה עליה בביקוש לנייר טואלט. לדבריו, ייתכן שזה קשור לכך שחלק מהתושבים בממלכה אוגרים מזון ומוצרים אחרים לקראת מועד הפרישה 29 במרץ, לאור המבוי הסתום בין לונדון לאיחוד.

ראשת ממשלת בריטניה תרזה מיי ביקשה מהאיחוד דחיה של הברקזיט בכמה חודשים בשל חוסר היכולת שלה להעביר את ההסכם בפרלמנט, אולם לא ברור אם בבריסל יסכימו לכך. ללא הבנות, הממלכה תעזוב את האיחוד ב-29 במרץ. ללא הסכם, בדיקות במכס ושינויים בתקנות הגבול עלולים לעכב יבוא ויצוא של סחורות מבריטניה.

באוקטובר האחרון אמר השר לשעבר לענייני אירופה דניס מקשיין כי בריטניה תלויה ביבוא של נייר טואלט. לדבריו, היא היבואנית הגדולה ביותר באירופה, ואזרחי הממלכה משתמשים פי 2.5 יותר בנייר בהשוואה ליתר תושבי החברות באיחוד. הוא אמר כי ייתכן שהתושבים ייאלצו להשתמש בעיתונים במקרה של כאוס.

ראשת ממשלת בריטניה מיי בדיון בפרלמנט על ברקזיט, 14 במרץ 2019. רויטרס
חשש מכאוס בגבול. מיי בפרלמנט, בשבוע שעבר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully