וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באפס מעלות ובין פומות טורפות: בן 5 שרד 24 שעות במדבר הארגנטינאי

בנחמין סנצ'ס שיחק עם אמו בעת טיול משפחתי באזור סאן חואן, והלך לאיבוד. הוא אכל עשב ושתה מים מנחל עד שאותר בתום מבצע חיפושים נרחב. "היה לי קר וישנתי רע", סיפר הילד

ילד בן חמש שהלך לאיבוד במדבר, ארגנטינה, 18 במרץ 2019. אתר רשמי
"הוא רק ביקש מים". בנחמין ואמו בבית החולים/אתר רשמי

ילד ארגנטינאי בן חמש חולץ מהמדבר אחרי 24 שעות, וסיפר שהוא שרד בזכות אכילת דשא ושתיית מים מנחל. בנחמין סנצ'ס נעלם בזמן טיול משפחתי ביום ראשון האחרון, ואותר על ידי מתנדבים במרחק של 21 ק"מ מהמקום האחרון שבו הוא נראה.

עקבו אחרינו בפייסבוק: העמוד החדש של חדשות החוץ

"היה לי קר, ישנתי רע, על סלע", סיפר הילד, שלבש רק חולצת טישרט ומכנסיים קצרים. אחרי שחולץ ביום שני, הילד פונה במסוק לבית חולים סאן חואן שבצפון-מערב המדינה כשהוא סובל מהתייבשות קלה. הוא שוחרר אתמול (שלישי) מבית החולים.

הוא נמצא כשהוא יושב מתחת לעץ על ידי רוכב אופנוע שהיה חלק ממבצע החיפושים, שבו השתתפו אלף שוטרים, חברי הרשות להגנה אזרחית ומתנדבים. "שיחקתי מחבואים עם אמי אז התחלתי לרוץ. בהתחלה שמעתי אותה, אבל אז הלכתי לאיבוד", הוא סיפר לעיתון אל קלרין. "נשענתי על סלע, התחלתי לקרוא לה, אבל היא לא הצליחה לשמוע אותי. התחלתי ללכת לכיוון האור שהיה רחוק מאוד".

ילד בן חמש שהלך לאיבוד במדבר, ארגנטינה, 18 במרץ 2019. אתר רשמי
ילד בן חמש שהלך לאיבוד במדבר, ארגנטינה, 18 במרץ 2019/אתר רשמי

הטמפרטורות באזור בזמן זה של השנה נעות בין 30 מעלות ביום לאפס בלילה. "הייתי מפוחד", אמר בנחמין. אמו אמרה כי הוא פוחד מטיסות וכי הוא בהתחלה סירב לעלות על המסוק. הוא הסכים רק אחרי שאמרו לו שהוא יפגוש את משפחתו. "הייתי ממש שמח כשראיתי את אמי. התגעגעתי לכולם", אמר.

אלברטו אונטיברוס, שמצא את הילד, סיפר כי האזור שבו הוא היה שורץ בפומות. "הוא היה עייף, הדבר היחיד שעליו הוא שאל היה מים", אמר.

  • עוד באותו נושא:
  • ארגנטינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully