וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא דרום אפריקה ניסה לרדת אל העם - ונתקע שעות ברכבת

סיריל רמפוזה עומד בפני בחירות במאי, וכחלק מקמפיין הבחירות שלו הוא עלה על קרון לנסיעה שאמורה להימשך 45 דקות. במקום זאת, הוא שהה ברכבת במשך ארבע שעות. "ראשים ייערפו ללא שינוי", הזהיר

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

נשיא דרום אפריקה סיריל רמפוזה נתקע אתמול (שני) ברכבת למשך ארבע שעות, בנסיעה שהייתה אמורה להימשך 45 דקות בלבד. הנשיא ניסה לרדת לעם לקראת הבחירות במאי, ונאלץ להיווכח כיצד נראית הנסיעה היומיות של האזרחים. "זה לא מקובל" אמר רמפוזה אחרי שהרכבת הגיעה ליעדה. הוא אמר כי על חברת הרכבות הלאומית של דרום אפריקה לפעול לשיפור המצב "אחרת ראשים ייערפו".

עקבו אחרינו בפייסבוק: העמוד החדש של חדשות החוץ

העיכובים בתנועת הרכבות משפיעים על מיליוני אזרחים מדי יום, וחלקם איבדו את מקום עבודתם בשל האיחורים. ברכבת אמרו כי העיכוב נבע אחרי שנהג רכבת אחרת נאלץ לעצור את הנסיעה בעקבות אבן שנזרקה לעברו. דובר מטעם חברת הרכבות אמר כי התקלות נובעות בשל "המתקפות החוזרות ונשנות על התשתיות של בריונים".

נשיא דרום אפריקה סיריל רמפוזה תקוע ברכבת, 18 במרץ 2019. אתר רשמי
עומד בפני אתגר קשה. הנשיא ברכבת, אתמול/אתר רשמי

אל הנסיעה של הנשיא במחוז חאוטנג התלוו כתבים, ורמפוזה נראה מחייך בתוך הקרון ומשוחח עם נוסעים. הבחירות הקרובות יהיו הפעם הראשונה שבהן הוא יזדקק לתמיכת הציבור, אחרי שהחליף את הנשיא ג'יקוב זומה בתור סגנו לפני כשנה וחצי, אחרי התפטרותו של האחרון מהנהגת מפלגת הקונגרס הלאומי של אפריקה (ANC).

פוליטיקאית מהאופוזיציה לגלגלה על הנשיא ואמרה: "נהג חדש, אותה רכבת שבורה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"נהג חדש, אותה רכבת שבורה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully