וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת היופי הזמינה את הרצח של בעלה המיליונר כי רצה להתגרש ממנה

אורה ואסקז ריחוס מפורטו ריקו נשלחה למאסר עולם, 14 שנה אחרי ששכרה את שירותיו של עובד מסעדה כדי שיביים שוד שישתבש. היא נמלטה לאירופה במשך שנים, אבל תישאר מאחורי הסורגים לשארית חייה. "משהו מת בי"

מלכת יופי שהזמינה את הרצח של בעלה. אתר רשמי
רצה להתגרש אחרי חצי שנה. אנהנג וואסקז ריחוס/אתר רשמי

מלכת יופי לשעבר מפורטו ריקו נשלחה למאסר עולם אחרי שהורשעה בהזמנת הרצח של בעלה לפני 14 שנה. אורה ואסקז ריחוס, שנמלטה לאירופה אחרי ההתנקשות, התעקשה כי היא חפה מפשע. היא ברחה לאיטליה ולספרד, אחרי שראתה את בעלה, אדם אנהנג הקנדי, נדקר בסאן חואן בספטמבר 2005.

"אני מקווה שאתה שמח עכשיו", היא הטיחה באביו של בעלה, והוא השיב לה: "תסתמי את הפה". מלכת היופי לשעבר האשימה את האב בן ה-80 ב"רצח אופי" במהלך הדיון הסוער, שהתקיים ביום שישי האחרון. "אתה איבדת (בן), אבל גם אני חוויתי אובדן". לדבריה, "איבדתי אדם שאהבתי. נרצחתי. חלק ממני מת. אני חפה מפשע והזמן יוכיח זאת. זה הכול".

בזמן השימוע, שנערך בבית משפט פדרלי לא הרחק מהמקום שבו נרצח אנהנג, המליץ השופט לשלוח אותה למאסר עד סוף חייה בפורט וורת', טקסס. החוקרים אמרו כי אנהנג, איש נדל"ן בן 32 שגרף מיליוני דולרים בהימורים באינטרנט, נרצח כמה ימים אחרי שאמר כי הוא רוצה להתגרש מוואסקז ריחוס, חצי שנה אחרי שהתחתנו. הוא נרצח על ידי עובד מסעדה שנשכר על ידיה, אחרי שהבטיחה לו שלושה מיליון דולר לביצוע הפשע כדי שזה ייראה כמו שוד שהסתבך.

"לעולם אין סגירת מעגל"

היא עצמה נפצעה קל בתקיפה, ולא הייתה חשודה עד שעד ראיה סיפר כי הוא ראה אותה משוחחת עם התוקף לפני שפגע בה קלות ודקר והכה באכזריות את בעלה. בזמן שהיא נמלטה לאיטליה, אדם חף מפשע הורשע ונשלח לשמונה חודשי מאסר. הוא תבע את הוריו של אנהנג על סך תשעה מיליון דולר. החשוד המרכזי ברצח, אלכס פבון קולון, הודה באשמה לפני עשור והוא משתף פעולה עם החוקרים מאז.

ביום שישי הורשעו גם אחותה של ואסקז ריחוס, מרסיה, ובן זוגה לשעבר, חוסה פרר סוזה, שסייעו לה להימלט. "זה לבטח עוזר לשים את זה מאחור, אבל אתה לא יכול לשכוח את הילד שמת לנגד עיניך", אמר אביו של אנהנג לסוכנות הידיעות אי-פי. "אם אתה מאבד ילד, לעולם אין סגירת מעגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully