וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי ראייה מהפיגועים בשומרון: "שמענו בום, זה היה מפחיד ומפתיע"

עוברי אורח ששהו בצומת גיתי סיפרו כי האירוע במקום היה קשה וכי "לא בטוח שמישהו הספיק לירות בחזרה ולהשיב באש" לעבר המחבלים. בפיגועים בשומרון נהרג אדם ונפצעו שניים נוספים באורח קשה

צילום: שלומי גבאי וניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

"זה היה בהפתעה וראינו מישהו נופל" - כך סיפרה היום (ראשון) עדת ראייה לפיגוע בצומת גיתי שבשומרון. "ראיתי שני אנשים ברכב, הוא המשיך ולא הבנו מה קורה", סיפרה עדת הראייה. "ראינו חיילים מבררים ואמרו לנו להיכנס לבטונאדה. לא זוכרים את צבע הרכב, אולי כחול. זה היה מפחיד ומפתיע. לא נראה לי שמישהו הספיק לירות בחזרה ולהגיב באש".

עד ראייה נוסף סיפר כי הגיע למקום שתי דקות אחרי התרחשות הפיגוע. "ביהודה ושומרון יש עשרות אירועי טרור, זה היה אירוע קשה שהצליח. אנחנו מתמודדים עם עשרות אירועים בשבוע, אפשר לעשות יותר", אמר.

"שמענו בום, חשבנו שזה נפצים והסתובבנו וראינו רסיסים ואדם נופל", סיפרה טליה יפת, עדת ראייה נוספת. "ראינו רכב בצבע כחול אבל לא בטוחה. ירו מבפנים, היו ארבע יריות או חמש. הם נסעו מהר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרכב ששימש את המחבל/מערכת וואלה!, צילום מסך

חובש רפואת חירום ממד"א, חננאל הס, המשמש כמורה לנהיגה ונקלע לאירוע במהלך שיעור נהיגה סיפר כי "הגענו לצומת לפני צומת אריאל, לפני התחנה, הייתי באמצע שיעור עם שתיים כשלפנינו ראינו חיילים שמתחילים לרוץ ושמענו קולות ירי". לדבריו, הוא עצר את הרכב בצד "חיכינו עד שקולות הירי יחלפו ואז יצאתי מהרכז וניגשתי לראות אם אפשר להעניק טיפול".

הס סיפר כי הבחין בפצוע בן ה-20 וניגש אליו. "הוא היה פצוע אנוש עם פצע ירי בפלג הגוף העליון. בצעתי בו את הבדיקות הנדרשות והענקתי את הטיפול עד להגעת הצוות הרפואי בניידת טיפול נמרץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ירי בצומת אריאל שבמרחב החטיבה המרחבית "אפרים", 17 במרץ 2019. מאיה הורודניצ'אנו
זירת הפיגוע בצומת אריאל/מאיה הורודניצ'אנו
מעודכן אינפו ירי בצומת אריאל שבמרחב החטיבה המרחבית "אפרים", 17 במרץ 2019. עיבוד תמונה
מעודכן אינפו ירי בצומת אריאל שבמרחב החטיבה המרחבית "אפרים", 17 במרץ 2019/עיבוד תמונה

אדם נהרג ושני בני אדם נוספים נפצעו באורח קשה בשני הפיגועים שאירעו הבוקר תוך זמן קצר בשומרון. בצומת גיתי התרחש אירוע ירי, שם ישנם ככל הנראה שני פצועים באורח קשה. בצומת אריאל נפצע צעיר באורח אנוש ונלקח לבית החולים, שם נקבע מותו.

על פי החשד, שני האירועים קשורים זה לזה. נבדק החשד כי המחבל גנב רכב ואיתו עבר בין הזירות.
במסגרת המצוד אחר המחבל, המשטרה סגרה לתנועה את כביש 5 ממזרח למחלף קסם ובודקת את כלי הרכב. צה"ל הציב מחסומים והחל בבדיקת כלי רכב במרחב חטמ"ר אפרים. כוחות גדולים בדרכם לזירת האירוע, וכוחות מד"א הוזעקו לזירה והעניקו טיפול רפואי לפצועים. בהערכת מצב של אגף הבטחון של המועצה האזורית שומרון, הוחלט לסגור את השערים של ברקן ואזור התעשייה ברקן, כל עוד נמשך המצוד אחר המחבל. בתקשורת הפלסטינית דווח על חילופי אש בין צה"ל לבין המחבלים באזור ברקן.

ירי בצומת אריאל שבמרחב החטיבה המרחבית "אפרים", 17 במרץ 2019. רויטרס
האוטו שנפגע בירי/רויטרס
ירי בצומת אריאל שבמרחב החטיבה המרחבית "אפרים", 17 במרץ 2019. איתן שוייבר, TPS
זירת האירוע בצומת אריאל/TPS, איתן שוייבר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרכב שגנב המחבל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully