וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: למה הראיון של שרה היה מביך ואיפה שאר נשות הפוליטיקאים? 10 צעדים עם הילה קובו

14.3.2019 / 14:12

עוד לפני סערת האינסטגרם של רותם סלע, כולם דיברו על הראיון של שרה נתניהו. האם נשות מנהיגים בישראל מתראיינות בזמן כהונה של בני זוגן? מיהן הרעיות הכי כוכבות בפוליטיקה הישראלית? ומי ראה את בעלה של מירי רגב?

אתר רשמי

פורמט פוליטי קצבי לקראת הבחירות: "10 צעדים"! מדי סופ"ש הילה קובו מביאה מאולפן וואלה! NEWS זווית אחרת - בתמציתיות ובקצביות - של ניתוח סוגיות בוערות לקראת הבחירות באפריל 2019. והפעם: כל הראיונות של נשות הפוליטיקאים.

פתיח:

מאז עברו כבר הרבה פוסטים באינסטגרם אבל אחד הדברים המדוברים בתחילת השבוע הזה היה הראיון עם אשת ראש הממשלה והנאשמת בפלילים שרה נתניהו אצל רני רהב ושרון גל ברשת 13, שבו היא נשאלה שאלות קשות ("איך את מרגישה?"), בתשובות עם הרבה ביטויים מוכרים של בעלה שנותנים כבוד למוסדות החוק במדינה ("ציפיתי שתהיה השבירה הזו של מנדלבליט בעקבות מסע הציד של התקשורת והשמאל") ורק עבודה עיתונאית כושלת אחת - איך, איך לא חילצתם את זה ממנה? ("איך את קוראת לו בבית"?).
אבל ממתי נשות פוליטיקאים מתראיינות? עד כמה זה חריג? ומי מהן היו הכוכבות הגדולות של התקשורת בהיסטוריה הישראלית?

צעד ראשון ושני:

אז רק נסגור את הפינה לגבי שרה נתניהו:
בגלל השנים הארוכות של בעלה בשלטון, בגלל התביעות שהוגשו נגדה וההליכים הפליליים שנפתחו בעניינה - ממש לא כולם נגמרו בלא כלום - בגלל הכניסה של הרשתות החברתיות בעשור האחרון, וגם בגלל שהיא מלווה את בעלה לכל נסיעה בחו"ל - נתניהו נחשפת מיוזמתה לציבור, מתראיינת - ספרנו לפחות חמישה מופעים
כאלה בשנים האחרונות - ומופיעה בתקשורת לא מעט. מה שכמובן מאיר באור קצת תמוה את דרישת העבר הזאת של ראש הממשלה מעיתונאים: "כוונו את האש אליי - עיזבו את אשתי ואת ילדיי".

מה יהיו הצעדים השלישי והרביעי? מי זוכר את לודמילה תיכון? מה אמר הבן דוד על הפריימריז של אבא גדעון סער? מי ראה את בני הזוג של מירי רגב וגילה גמליאל? ומי מציג זוגיות שוויונית בפוליטיקה הישראלית?
צפו בווידאו המצורף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully