וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערימה יקרה של חוטים": החזייה העירומה סופגת אש

21.3.2019 / 8:32

היא הייתה אמורה לכבוש את עולם ההלבשה התחתונה אבל במקום זאת היא גורמת לסערה בקרב הקונות: "לא ידעתי שחוט דנטלי מגיע באדום". מנגד חלק מהלקוחות מרוצות מאוד: "שויקטוריה סיקרט תלך לעזאזל, אני קונה אחת"

victoria secret

בסרטון - ויקטוריה סיקרט מציגה חזייה בשלושה מיליון דולר

פריט הלבשה תחתונה חדש ומוזר של חברת Fashion Nova המכונה "החזייה העירומה" (או באנגלית "naked bra") גורם לסערה גדולה בין הלקוחות ברשתות. האביזר שכונה "חוט יקר מאוד" נמכר על ידי חנויות האופנה באינטרנט בלא פחות מ-57 דולרים, ולמרות שיש מי שטוען שהוא סקסי בצורה מרשימה, כמה קונות בעלות עין חדה הבחינו בבעיה משמעותית - כיצד לעזאזל הן אמורות ללבוש ולהוריד את החזייה הזאת?

עוד בנושא:
"זו רק פנטזיה": דוגמנית ויקטוריה'ס סיקרט חושפת את האמת על התעשייה
שלוש טעויות נפוצות שכולנו עושות עם החזייה שלנו

"אוקיי זה נראה נהדר, אבל תארו לעצמכם כמה זמן לוקח לשים את זה", כתבה אחת המגיבות ואחרת הוסיפה: "דבר ראשון, אין שום מצב שאני אבין איך אני אמורה לשים את זה, אז איך גבר יכול להוריד את זה?".

ובעוד הלקוחות מפוחדות מהמחשבה כיצד שמים את הפריט החדש, אחרות התלהבו: "אני הולכת לקנות את זה כמה שיותר מהר", הצהירה אחת ואחרת הצהירה: "שויקטוריה סיקרט תלך לעזאזאל - אני קונה את זה".

אלא שלרוב "החזייה העירומה" קיבלו את התווית של "חוט יקר מאוד": "לא ידעתי שערימה של חוטים תעלה כל כך הרבה", כתבה אוהדת אחת ואחרת הוסיפה: "לא ידעתי שחוט דנטאלי מגיע באדום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully