וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיומים על חיי ח"כ סתיו שפיר: כתב אישום יוגש נגד החשוד

10.3.2019 / 12:29

המשטרה הודיעה כי חקירתו של החשוד, בן 30 ממזכרת בתיה, באיומים על חברת הכנסת הסתיימה, מעצרו הוארך בארבעה ימים והצהרת תובע נגדו הוגשה ביום שישי האחרון. התביעה המשטרתית צפויה להגיש נגדו מחר כתב אישום. בשל האירועים הוצמדה אבטחה לח"כית

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: איתי עמרם

משטרת ישראל הודיעה היום (ראשון) כי הסתיימה חקירתו של החשוד באיומים על חברת הכנסת סתיו שפיר (העבודה). התביעה המשטרתית צפויה להגיש מחר כתב אישום נגד החשוד, בן 30 ממזכרת בתיה. על פי החשד, הוא איים על ח"כ שפיר ברשת.

ביום שישי הגישה התביעה המשטרתית הצהרת תובע בבית משפט השלום בפתח תקווה, ובמעמד זה הוארך מעצרו של החשוד בארבעה ימים.

ביום חמישי האחרון הוצמדה לשפיר אבטחה בעקבות איומים על חייה. זאת, על רקע העימות בינה לבין מיכאל בן ארי ואיתמר בן גביר (עוצמה יהודית) המועמדים לכנסת מטעם איחוד מפלגות הימין. החלטתם של משמר הכנסת, המשטרה והיחידה לאבטחת אישים להצמיד לה אבטחה התקבלה יום אחרי מעצרו של החשוד.

ביום רביעי אישרה ועדת הבחירות המרכזית לבן ארי ולבן גביר להתמודד בבחירות לכנסת ה-21 במסגרת דיון בעתירות שהוגשו בנוגע לחוקיות התמודדותם, שאותה הגישו בין היתר ח"כ שפיר, מרצ והתנועה הרפורמית. העותרות צפויות לפנות לבג"ץ. ההחלטה התקבלה למרות החלטתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לפסול את בן ארי להתמודדות בטענה שהוא "מסית לליבוי יצרים שיטתי על יסוד לאומי-אתני נגד האוכלוסייה הערבית, באופן המביא איבה ומדנים ומעמיק תהום".

לקריאה נוספת:
בעקבות איומים על חייה: אבטחה הוצמדה לח"כ סתיו שפיר

סתו שפיר בכנס התנועה לאיכות השלטון במודיעין, 4 בפברואר 2019. ניב אהרונסון
ח"כ סתיו שפיר/ניב אהרונסון
  • עוד באותו נושא:
  • סתיו שפיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully