וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד קשה לצפייה: נחש פיתון טורף ציפור על הגג באמצע העיירה

12.3.2019 / 0:06

כנראה שככה זה לגור באוסטרליה: אישה קלטה על גג הבית שלה נחש ענקי מלופף סביב האנטנה, שלכד ציפור וטרף אותה באמצע היום. אזהרת צפייה: סרטון לא קל (לחובבי חיות, ולא רק)

Cathy Gall

אישה באוסטרליה הייתה עדה בשבוע שעבר לסצינה מזוויעה שהתחוללה על גג ביתה, והיא כמובן תיעדה את האירוע שכצפוי הפך לוויראלי והסעיר רבים. קאת'י גאל העלתה לחשבון הפייסבוק שלה סרטון שבו נחש פיתון ענקי לוכד ציפור בזמן שהוא מלופף על האנטנה בגג. הסצינה המדהימה, יש לומר, קרתה באמצע העיירה שבה היא מתגוררת בקינגסקליף אוסטרליה, והיא העלתה את התיעוד לקבוצה Kingscliff Happenings, כאילו זה עוד אירוע מקומי סטנדרטי, ולא רגע מזוויע. "זה היה מצמרר", היא כתבה, "אמרתי לעצמי, 'אוי אלוהים, זה נחש פיתון!'".

לדבריה, היא לא יכלה להוריד את העיניים מהסצינה, עקבה אחרי האירוע, וסיפרה שלנחש לקח למעלה משעה וחצי לאכול לגמרי את הציפור. "מעולם לא ראיתי דבר כזה", כתבה, "נחש פיתון טורף ציפור על האנטנה של הבית שלי?!". התגובות, כצפוי, היו נסערות לא פחות. אוסטרלים, שכבר רגילים לזוחלים ונחשים וסצינות הזויות מעולם החי, כתבו לה ש"זה דבר נוראי" במעין השלמה, בעוד אחרים כתבו לה: "חברים, אלה דברים שיכולים לקרות רק באוסטרליה! לא ייאמן שאתם גרים שם".

עוד בנושא
תמונות מעוררות בחילה: נחש פיתון מקיא אייל בשלמותו
איזה פחד: נחש פיתון ענקי צנח מהתקרה באמצע הישיבה של עובדי בנק

ככה זה נראה - לא מומלת לצפייה לבעלי קיבה רגישה

  • עוד באותו נושא:
  • נחש פיתון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully