וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנפילה הגדולה: "הנסיכה" האוזבקית נשלחה למאסר

7.3.2019 / 13:10

גולנרה קרימובה, בתו של הרודן לשעבר נחשבה בעבר כיורשת אפשרית, אך היא נעלמה מעין הציבור אחרי שהסתכסכה עם אביה וגם השליט החדש לא ריחם עליה. לפי עורך דינה ובתה, היא נלקחה בכוח מהדירה שבה הייתה במעצר בית. הרשויות: היא הפרה את תנאי המעצר

מעצרה של בתו של מנהיג אוזבקיסטן לשעבר. אתר רשמי
גולנרה קרימובה נלקחת מדירתה/אתר רשמי

בתו של רודן אוזבקיסטן לשעבר נשלחה למאסר אחרי שבית משפט קבע כי עליה לרצות את שארית עונשה אחרי שהפרה את תנאי מעצר הבית שלה - כך מסרה אתמול (רביעי) לשכת התובע הכללי במדינה. גולנרה קרימובה, בתו של אסלאם קרימוב, לא נראתה בציבור במשך כמה שנים אחרי שסר חינה בעיני אביה. בעבר היא נחשבה ל"נסיכה" של אוזבקיסטן.

קרימובה, אשת עסקים שגם הקליטה שירי פופ ונחשבה בעבר כיורשת אפשרית, הורשעה במעילה ובסחיטה ונגזרו עליה חמש שנות מאסר. בין התנאים שהפרה, לפי התביעה, בין המגבלות שהוטלו עליה כשנשלחה למעצר בית היו לא לצאת מהבית או להשתמש בטלפון או באינטרנט.

בתו של קרימובה, אימן, פרסמה תמונות באינסטגרם שבהן היא אומרת נראית אמה נלקחת בכוח מהדירה שבה חיה בבירה טשקנט. עורך דינה השוויצרי גרגוואר מנז'ט אמר כי היא הועברה למקום לא יודע, אך הרשויות אמרו כי היא נקלחה לבית סוהר.

אביה שלט ביד ברזל באוזבקיסטן במשך 27 שנה, עד מותו ב-2016. הוא הוחלף על ידי ראש ממשלתו הוותיק, שבקט מירזייאיב. תחת שלטונו חלו כמה רפורמות, אך הוא עדיין מנהיג את המדינה שבמרכז אסיה ללא אופוזיציה של ממש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully