וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן הסניגורית הציבורית המחוזית מחזיק מניה בחברת הקש

6.3.2019 / 9:33

עו"ד אלון נשר, סגן הסניגורית הציבורית במחוז חיפה מחזיק במניה אחת בחברה שעל פי החשד גלגלה עשרות מיליונים עבור נוכלים שעקצו עולים, קשישים ובעלי מוגבלויות. ע"פ החשד הוא פתח את החברה ב-1998 עבור בני משפחת הרינג. עו"ד נשר: "לא שותף איתם ולא נהנה משום רווחים"

בתום חקירה סמויה המשותפת למשטרת ישראל, רשות המיסים והרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, נעצרו הבוקר 12 תושבי חיפה והקריות בחשד לעבירות מרמה והונאה כלפי קשישים ואחרים ביותר מ– 150 תיקים שונים, 27 בפברואר 2019. דוברות משטרת ישראל
אחת מפרשות ההונאה הגדולות ביותר/דוברות משטרת ישראל

היחידה המרכזית של מחוז חוף עצרה מאז יום רביעי 15 תושבים מחיפה והקריות בהם חמישה עורכי דין, במסגרת אחת מפרשות ההונאה הגדולות ביותר הזכורות למשטרה. בלב הפרשה - עוקץ עולים חדשים, קשישים, בעלי מוגבלויות ואוכלוסיות מוחלשות.

השיטה: מרכז טלמרקטינג בקריות שעסק שנים בגביית תשלום חד פעמי "לפתיחת תיק" לצורך הלוואה שכלל לא ניתנת, או תשלום עבור "ביטוח" למוצרי החשמל בבית שלא נרכשה לו כל פוליסה.

היקף הפעילות של פירמידת חברות הקש שרימו את הציבור במכירת השירותים השונים שחלקם כאמור כלל לא סופקו, מוערך במאות מיליוני שקלים. אחת מהמרכזיות בהן היא "ג.ר.ה. החזקות וניהול בע"מ" (שם שמרמז אולי על הנפשות הפועלות, גל ורן הרינג, י.א.), אשר להערכת החוקרים גילגלה עשרות מיליונים.

בית משפט השלום, עכו. ינואר 2014. אדריאן הרבשטיין
מעצרם של החשודים הוארך. בית משפט השלום בעכו/אדריאן הרבשטיין

בחקירה מעורבות רשות המסים, הרשות לאיסור הלבנת הון והרשות להגנת הצרכן. "רעידת אדמה לנוכלים", כינה את החשיפה קצין משטרה בכיר המכיר את הפרשה.

מבדיקת וואלה! NEWS עולה כי אחד משני הבעלים הרשומים של חברת הקש הוא בכיר במשרד המשפטים, סגן הסניגורית הציבורית במחוז חיפה, תושב שכונת דניה, עו"ד אלון נשר. מדובר בעורך דין מוערך, מחזיק על פי רשם החברות במניה אחת בחברה הזו, ואת יתרתן מחזיק עו"ד יניב הרינג, אחד החשודים המרכזיים.

נשר רשום כמייסד החברה עם חיה הרינג, אמו של עו"ד הרינג, שנרשמה כבעלת שאר המניות שעם השנים התגלגלו מיד ליד, בתוך משפחתו של האב, רן הרינג בן 60 מקריית ביאליק, העומד בראש הפירמידה. חתימותיהם של אלון נשר וחיה הרינג מתנוססות זו מעל זו על תזכיר ההתאגדות ועל מסמך תקנות ההתאגדות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

עשרות מעצרים בפרשה שנמשכה יותר מעשור

ב-2013, הועברו מניותיה של הרינג לבתה, עו"ד מאיה הרינג, בת ה-25 מקרית מוצקין. ב-2018 העבירה הבת את מניותיה לאחיה, בן 34 מקריית אתא.

בבית משפט השלום בעכו, בדיונים נפרדים, הוארך ביום שני מעצרם של הבן והאב בשנית, עד יום שישי. אתמול הוארך בשלישית מעצרה של האם. הבת שוחררה אחרי שנחקרה במשרדי הימ"ר. עו"ד תמי אולמן ועו"ד שאדי סרוג'י ממשרדה מייצגים את בני המשפחה. שלשום הוארך גם מעצרה של מרב בן מוחה, מנהלת החשבונות בת ה-41 מקרית חיים המיוצגת על ידי עו"ד תומר נווה, למרות התנגדות הימ"ר. עוד נעצר עד ליום חמישי אלי דדיה בן ה-50 מקרית אתא המיוצג על ידי עו"ד יוני דדון. בפרשה שנמשכה ככל הנראה יותר מעשור נחקרו עוד עשרות.

בשיחה עם וואלה! NEWS אמר נשר כי הוא "לא יכול לאשר ולא יכול להכחיש, כי אני לא זוכר". לשיטתו, הוא אינו שותף פעיל. "לא הרווחתי, לא קיבלתי שום דבר ומאז שעברתי לסניגוריה, שזה לפני 20 שנה, אני בכלל לא בתחום הפרטי".

עוד הוסיף כי "בטח שאני לא מכיר את מאיה ולא שותף איתה ולא שותף עם אף אחד מהאחים הרינג בשום דבר ולא נהנה משום רווחים". מאוחר יותר הוסיף, "ייצגתי לפני שנכנסתי לסניגוריה, או את גל או את רן (הרינג, י.א.). היו תיקים בהם ייצגתי אותם. היו. לפני שעברתי לסניגוריה אני את כל התיקים שהיו לי, הבאתי אותם למשרדם, הנחתי אותם על הדלפק, אמרתי להם שלום ולהתראות".

תגובתו הרשמית באמצעות הסניגוריה הציבורית: "אני לא מכיר את מאיה הרינג ואין לי שום קשר עסקי אתה. לפני למעלה מ-20 שנה ייצגתי את גל או רן הרינג ומאז אין לי שום קשר עסקי אתם או עם בני משפחתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully