וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיקה בדייט הראשון או לא? הטיפים שיעזרו לכם לכבוש את הצד השני ב-15 שניות

23.3.2019 / 0:03

גראצינה פצ'נר, מומחית לשפת גוף והתנהגות, חשפה את הטריקים הפשוטים שלה אשר מסייעים לנו להותיר רושם טוב יותר על הצד השני ולגרום לו להרגיש נוח במחיצתנו

Jordan Oram

מתכננים לצאת לדייט וממש רוצים להרשים את הצד השני? הכתבה הזו היא בשבילכם. גראצינה פצ'נר, מומחית אוסטרלית לשפת גוף והתנהגות, חושפת את הטריקים הפשוטים שלה כדי להשאיר רושם מעולה על בן הזוג ב-15 שניות בלבד. גראצינה טענה בתכנית בוקר מקומית כי "בין 15 ל-30 שניות, זה טווח הזמן שבו אדם זר מחליט אם להקשיב לכם או לא. זה קשור לטון הדיבור שלכם, הדיקציה, ההגיה, מהירות הדיבור, החיוך והאינטראקציה".

לטענתה אתם חייבים לחשוב מדוע אנשים רוצים להפסיק להקשיב לכם בשלב הראשון. "האם אתם מסקרנים את הצד השני? מרגשים אותם? מענגים אותם? מה גורם להם לרצות להפסיק להקשיב לכם?", אמרה. חשוב גם שתייצרו קשר עין ותימנעו מנשיקות וחיבוקים במפגש הראשון. סוג המגע הזה גורם לאנשים להרגיש חוסר נוחות.

"אתם לא רוצים לרוץ למישהו שאתם לא מכירים ולנשק אותו אם הוא לא רוצה", הוסיפה. הרבה אנשים מנסים לפתח סמול טוק עם הצד השני, אבל גראצינה הסבירה שהסוד הפשוט הוא להתנהג לצד השני כאל סוג של חבר.

עוד בנושא
יצא לדייט עם בחורה מטינדר - וגילה רק בסופו שהיא עירומה לגמרי
מה שהבחורה הזו עשתה בדייט הראשון עם בננה הדהים את כולם
מחקר חשוב: אלה המקומות הכי גרועים להתחיל בהם עם נשים

אדם לוין מפריע לנשיקה. Giphy
לא לנשק בדייט הראשון/Giphy

והכי חשוב, היא ממליצה למלא את הזמן בשיחה על הצד השני ולא לדבר רק על עצמך. "אנשים אוהבים לדבר על עצמם, כך שהסמול טוק הופך להיות עליך ואתה הופך להיות הנושא. אם הגעת לרגע בשיחה שבו אתה לא מעניין יותר, אתה צריך לעשות הפוגה כדי להביא אוכל או ללכת לשירותים".

עוד היא הוסיפה שכדאי ללבוש משהו שיהיה לנו נוח איתו משום שהמוח מתחיל להתנהג בקורלאציה למה שאנחנו לובשים. "תרגישו טוב עם מה שאתם לובשים ואם תרגישו טוב, אתם תתמלאו בביטחון", אמרה. אז מה אתם אומרים, מרגישים מוכנים יותר לדייט הראשון?

צפו בראיון איתה

מומחית לזוגיות. גראצינה באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully