וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי וכלבו שרדו 5 ימים במכונית הקבורה בשלג בזכות רוטב טאקו

המשטרה באורגון חילצה את ג'רמי טיילור ואת אלי, שהיו תקועים בקור המקפיא ואכלו רק רוטב. "היה לנו מזל, בואו לא נעשה את זה יותר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ישנו במכונית חמישה ימים. טיילור והכלב אלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אדם וכלבו הצליחו לשרוד חמישה ימים במכוניתם כשהם ניזונים רק מאכילת רוטב טאקו - כך אמרה המשטרה במדינת אורגון. ג'רמי טיילור, בן 36, וכלבו אלי יצאו ביום ראשון ב-24 בפברואר כדי לתדלק, אך אחרי שלא שבו הוגש למשטרה דיווח ביום רביעי על היעדרותם.

יומיים לאחר מכן, המשטרה איתרה אותו, והוא סיפר כי הוא נתקע בשלג. המשטרה אמרה כי הוא ואלי היו במצב טוב, "אך רעבים". טיילור, שלא היה עם טלפון סלולרי, סיפר כי הוא ישן במכוניתו ביום ראשון, אך שלג נוסף ירד ביום שלמחרת. הוא וכלבו ניסו לצעוד ברגלם, אבל השלג העמוק הפך את המשימה לבלתי-אפשרית והם שבו למכונית. "ג'רמי התחמם בארבעת הימים הבאים כשהתניע לפרקים את המכונית ואכל כמה חבילות רוטב טאקו שהיו לו", נמסר בהצהרת המשטרה.

טיילור פרסם פוסט בפייסבור שבו הודה על חילוצו ואמר כי היה לו מזל. "בואו לא נעשה את זה יותר", כתב. הוא אמר כי הרוטב, של רשת המזון המהיר "טאקו בל", הציל את חייו. בחברה אמרו כי הם שמחים לשמוע שטיילור והכלב במצב טוב. "אנחנו מנסים ליצור קשר עם ג'רמי כדי לתת לו טאקו וערכת סיוע שכל כך מגיעים לו", אמרו ברשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully