וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנמלט עם רכב גנוב: השודד חנה בטעות בחניון המשטרה ונתפס

3.3.2019 / 17:50

אלברטו קמביסיס מתל אביב עורר את חשדם של השוטרים אחרי שלפי החשד גנב מכונית מזוג קשישים, והצליח להימלט מהם בנהיגה פרועה. אולם, הוא בטעות עצר את הרכב הגנוב בתחנת המשטרה - ונעצר. רק לפני שנה הוא שכח את הטלפון הנייד שלו בתוך רכב שאליו פרץ

ניידות של משטרת התנועה. ספטמבר 2014. חטיבת דובר המשטרה
ניידת משטרה/חטיבת דובר המשטרה

תושב תל אביב ניסה לגנוב מכונית מזוג קשישים, אך כשניסה להימלט מצא עצמו מסתתר עם הרכב הגנוב בחניון של תחנת המשטרה. היום (ראשון) הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד, אלברטו קמביסיס, והמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בארבעה ימים.

בסוף השבוע האחרון שוטרי ניידת סיור הבחינו בכלי רכב ברחוב הלחי בשכונת התקווה בתל אביב שעורר את חשדם בשל נהיגה פרועה. כשהורו לנהג לעצור, הוא לא ציית והחל בבריחה תוך שהוא נוהג באופן מסוכן, כך לטענת המשטרה.

לקריאה נוספת:
ירה בחותנו בעקבות סכסוך משפחתי: תושב כפר קאסם יואשם ברצח
היכו ופרצו לביתה: שני גברים שדדו אישה טרנסג'נדרית בזנות
בגלל עבודות הקמת גשר יהודית: נתיבי איילון ייחסמו לתנועה

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
המשטרה ביקשה להאריך מעצרו בארבעה ימים/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

מחקירת המשטרה עולה כי על פי החשד הוא ניסה לחמוק בנהיגה פרועה מהניידת, ואף הצליח להיעלם בסמטאות שכונת עזרא, אלא שבטעות במהלך בריחתו נכנס למגרש החניה הסגור של תחנת משטרת השכונות בשכונת התקווה בתל אביב.

שוטרים שנכחו במקום והבחינו בו חסמו את נתיב נסיעתו בחניון, ועצרו את הנהג. התברר כי מדובר בכלי הרכב שדקות קודם לכן התנהל אחריו מרדף משטרתי.

בדיקה קצרה העלתה כי כלי הרכב נגנב שעה קודם מזוג קשישים בתל אביב. הנהג, קמביסיס, מוכר למשטרה לא רק בשל עברו הפלילי אלא גם בשל נטייתו לנסות לבצע פשעים ללא הצלחה. על פי החשד, רק לפני שנה הוא נתפס פורץ לכלי רכב בתל אביב, אז הוא שכח את הטלפון הנייד שלו בתוך כלי הרכב אליו פרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully