וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך דינו של שלדון אדלסון: הוא במצב בריאותי חמור

אחד מפרקליטיו של המיליארדר היהודי-אמריקני בן ה-85 חשף בדיון בבית משפט כי חלה החמרה בבריאותו. הבעלים "ישראל היום" לא הגיע למשרדי החברה שלו בלאס וגאס מאז חג המולד ולא השתתף בשיחת ועידה שנתית על מאזניה הכספיים

בווידאו: הנחת אבן פינה לבניין לרפואה באוניברסיטת אריאל על שם מרים ושלדון אדלסון/מערכת וואלה! NEWS

מצבו הבריאותי של המיליארדר היהודי-אמריקני שלדון אדלסון קשה, והוא לא הגיע למשרדי החברה שלו בלאס וגאס מאז חג המולד. לפי רשת NBC, מצבו הבריאותי של בעלי היומון "ישראל היום" נחשף על ידי אחד מעורכי דינו בעת שימוע בנוגע לתביעה בת כמה שנים שהגיש נגדו איש עסקים מהונג קונג. איל הקזינו גם לא השתתף בשיחת הווידאו השנתית בינואר העוסקת במאזנים הכספיים של החברה.

ג'יימס ג'ימרסון, אחד מעורכי דינו, אמר ביום שני בבית המשפט כי הוא גילה בחודש שעבר על "מצבו הבריאותי הקשה" של אדלסון. הוא אמר זאת כשנידונה האפשרות שהמיליארדר בן ה-85 ימסור תצהיר בתיק.

החברה של אדלסון לא הגיבה על מצבו הרפואי, על פעילותו העסקית או על האפשרות להעביר את השליטה. דבריו של עורך דינו על מצבו הבריאותי פורסמו לראשונה בעיתון "נבאדה אינדפנדנט".

אדלסון סובל מנוירופתיה פריפרית המשפיעה על מערכת העצבים שלו. הוא ואשתו מרים הם מהתורמים הגדולים ביותר של המפלגה הרפובליקנית בארצות הברית והם העניקו 30 מיליון דולר לקמפיין של דונלד טראמפ ב-2016. בבחירות לקונגרס בנובמבר האחרון הם תרמו מאה מיליון דולר למפלגה.

חגיגות יום העצמאות ה- 242 של ארה"ב באיירפורט סיטי 3 ביוני 2018. ראובן קסטרו
שלדון ומרים אדלסון עם בנט בחגיגות העצמאות של ארה"ב, יוני/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully