וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר דקר את אשתו ופצע אותה קשה; הסגיר עצמו למשטרה לאחר מצוד

תושב ירושלים חשוד שדקר את אשתו ופצע אותה בדירתם בקרית יובל בעיר. החשוד נמצא בחקירה, ועל פי ההערכה, הרקע לאירוע הוא סכסוך בין בני הזוג. האישה מאושפזת בבית החולים הדסה עין כרם, כשהיא סובלת מפציעות דקירה בפלג גופה העליון

זירת הדקירה ברחוב אברהם שטרן בירושלים. צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה, אתר רשמי
הרקע סכסוך בין בני הזוג/אתר רשמי, צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה

תושב ירושלים הסגיר עצמו למשטרה לאחר שדקר היום (שלישי) את אשתו בת 57 ופצע אותה קשה. הגבר נמלט מזירת האירוע, אולם פנה למשטרה לאחר שנפתח במצוד וסריקות אחריו ברחבי העיר. החשוד נמצא כעת בחקירה ומהמשטרה נמסר כי הרקע לאירוע הוא ככל הנראה סכסוך בין בני הזוג.

הדקירה התרחשה בדירתם בשכונת קרית יובל בעיר. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים הדסה עין כרם, כשהיא סובלת מפציעות דקירה רבות בפלג גופה העליון. היא מטופלת ביחידה הטראומה ומצבה מוגדר קשה.

שייקה בלוי, חובש באיחוד הצלה שהעניק לה סיוע רפואי ראשוני סיפר כי הוא מתגורר בבניין מגורים הסמוך למיקום האירוע והיה הראשון להתייצב בזירה. "נמסר לנו על פצועה קשה מדקירות, יחד עם חובשים נוספים וצוות ניידת טיפול נמרץ, הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן היא פונתה להמשך קבלת טיפול רפואי בחדר הטראומה בבית החולים הדסה עין כרם".

זירת הדקירה ברחוב אברהם שטרן בירושלים. צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה, אתר רשמי
זירת האירוע בירושלים/אתר רשמי, צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה

בבית החולים הדסה עין כרם מאושפזת עדיין תושבת יבנה שהותקפה ככל הנראה על ידי בעלה לפני כשבועיים כשהיכה אותה ואז התאבד. היא נפצעה באורח קשה, אך כעת היא במצב יציב ובהכרה מלאה.

  • עוד באותו נושא:
  • ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully