וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמיד כיתה ו' בפלורידה נעצר בבי"ס אחרי שאמר שדגל ארה"ב "גזעני"

בתקרית חריגה סולק ילד מהכיתה אחרי שאיים על מורתו, שגערה בו על שסירב לעמוד בעת הצהרת נאמנותו. המאבטח עצר אותו והוא מואשם בהתנגדות למעצר. אמו זעמה: "הבן שלי לא היה צריך לעבור דבר כזה"

אילוסטרציה. ShutterStock
"למה שלא תלך למקום אחר?". דגל ארה"ב/ShutterStock

ילד בכיתה ו' בפלורידה נעצר כי התפרע בשטח בית הספר, לאחר שהוצא מכיתתו כיוון שסירב לעמוד בעת הצהרת הנאמנות הנקראת בבתי הספר עם פתיחת הלימודים - כך דיווחו כלי תקשורת בארצות הברית.

התקרית אירעה לפני שבועיים, אז הגיעה מורה מחליפה לכיתה בעיר לייקלנד שבה לומד הילד בן ה-11. עם הקראת ההצהרה, כפי שנעשה מדי יום בבתי ספר רבים בארצות הברית, סירב הילד לעמוד ואמר כי "הדגל הוא גזעני וההמנון פוגעני כלפי שחורים".

בין המורה המחליפה, אנה אלברז, והתלמיד, ששמו לא נחשף, התפתחו דין ודברים כשהמורה, לפי הצהרת בית הספר, אמרה לו "אם כל כך רע לך, למה שלא תלך למקום אחר", והילד השיב "הביאו אותי הנה". אלברז אמרה לילד שהיא עצמה הגיעה מקובה, ושהוא תמיד יכול לחזור אם הוא מרגיש לא רצוי. "ביום שבו אני ארגיש לא רצויה אני אמצא מקום אחר לגור", אמרה המורה.

בשלב הזה קראה המורה לצוות שיוציא את התלמיד מהכיתה, ולפי הודעת בית הספר הוא איים להכות אותה ולגרום לכך שמורים אחרים בבית הספר יפוטרו. הוא נעצר על ידי מאבטח בבית הספר, ועכשיו הוא מואשם בהפרעה לעבודת בית הספר ובהתנגדות למעצר ללא אלימות. בהודעת בית הספר נאמר כי המעצר לא קשור לסירוב של הילד לעמוד בעת ההצהרה.

אמו של הילד, דאקירה טלבוט, אמרה לתחנת טלויזיה מקומית כי היא זועמת על המעצר ומצפה שהאישומים נגד בנה יבוטלו. "אני כועסת ופגועה. הבן שלי לא היה צריך לעבור דבר כזה. האירוע היה צריך להיות מטופל בצורה שונה וכל טיפול משמעתי היה צריך להיעשות בתוך בית הספר", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully