וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נרצחה פעמיים": איטלקיה שסירבה להינשא בפקיסטן מתה, אך איש לא יואשם

סאנה צ'ימה נולדה בפקיסטן אך חיה באיטליה במשך רוב חייה. היא שבה לביקור מולדת והתנגדה לשידוך של משפחתה ואז נחנקה למוות. האב, האח והדוד זוכו מרצח, אך חבריה משוכנעים שהיא לא מתה מסיבות טבעיות. "זה 'צדק אסלאמי? מפחיד'", אמר שר הפנים האיטלקי סלביני

צעירה מאיטליה שנרצחה לאחר שהגיעה לפקיסטן. אתר רשמי
רצתה להתחתן עם גבר אחר. סאנה צ'ימה/אתר רשמי

בית משפט בפקיסטן זיכה אתמול (שישי) שלושה בני משפחה מרצח של אישה, אולם באיטליה, שם התגוררה במשך רוב חייה, זועמים. סאנה צ'ימה, בת 26, ביקרה את משפחה בגוג'ראט באפריל אשתקד, ולפי דיווחים רבים היה זה כדי שהיא תינשא בהתאם לרצונה של משפחתה, אולם היא סירבה. לפי חבריה, היא רצתה להינשא לאזרח איטלקי ממוצא פקיסטני שחי באיטליה, אולם משפחתה התנגדתה לכך.

בתחילה היא נקברה מבלי שנקבעה סיבת המוות שלה, כשמשפחתה טענה שהיא מתה מסיבות טבעיות. ואולם, כשגופתה הוצאה מהקבר לצורך ניתוח שלאחר המוות, עלה שהיא מתה מחנק. הרשוית עצרו את אביה, את אחיה הבכור ואת דודה בחשד למעורבות ברצח, אולם בית המשפט זיכה אותם בשל חוסר בראיות. כלי תקשורת בפקיסטן דיווחו כי בתחילת החקירה ניתנה הודאה לרצח של צ'ימה, שהתגוררה בברשיה שבצפון איטליה, אך החשודים נסוגו ממנה.

באיטליה סיקרו בהרחבה את הפרשה, וגניזת המשפט עוררה זעם. שר הפנים של איטליה מתאו סלביני, שעומד בראש מפלגת הימין הקיצוני "ליגה", כתב בחשבון הטוויטר שלו: "איזו חרפה! אם זה ה'צדק אסלאמי' שם, זה מפחיד. אני נושא תפילה למען סאנה". ויויאנה בקלוסי, פוליטיקאית מקומית מברשיה, אמרה כי צ'ימה "נרצחה פעמיים" בעקבות החדשות על זיכוי בני משפחתה מהרצח שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully