וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג השרירנים העלה סרטון אימונים שעורר סערה של ממש

3.3.2019 / 10:04

דמן גריפית' ונטלי דירקסן הם בני זוג שפשוט מתים על חדר הכושר. אלא שסרטון (אחד מני רבים) שהעלו לרשת סחט לא מעט תגובות לא מפרגנות וגרם לאנשים לחשוש למצבו הרפואי של הגבר

אימון כושר כשהבחורה יושבת מעל הבחור/damengfit.com_

דמן גריפית', שרירן שאוהב להעלות לרשת תמונות וסרטונים שלו מתאמן בחדר הכושר, הצליח להרגיז ולגרום ללא מעט אנשים להגיב בזעם ודאגה בעקבות סרטון שהוא העלה לאחרונה.

בסרטון נראה גריפית' מבצע פול-אפס, או כפי שקוראים להם בעברית "עליות מתח". אלא שלא מדובר בדרך הרגילה בה מבצעים את התרגיל, כי קצת מעל המוט שהוא משתמש בו יושבת חברתו נטלי דירקסן, ובכל פעם שגריפית' מסיים לעלות את גופו מעל הרף, פניו פשוט נוגעות בישבנה של דירקסן.

עוד בנושא:
התעסק עם האישה הלא נכונה: אוהד פוטבול ניסה להרשים והובך בגדול
התמונות של השרירנית מוכיחות את הנזק של פיתוח גוף מוגזם?
זה אמיתי?! כשמתאמנים בחדר כושר נתפסו כשהם חסרי מושג
ניסה להתחיל עם בחורה בחדר כושר - ואז הכל השתבש

הסרטון הבעייתי

התגובות כאמור לא איחרו להגיע: "מצאתי את הפיתרון איך להניע את עצמי להתאמן - זה הכל תלוי במוטיבציה", הגיב עוקב אחד, כשאחר עקץ: "הדבר החשוב ביותר הוא שהיא אוכלת דברים נקיים". עוקב נוסף ביקש: "תייג את הנשמה התאומה שלך, ותכתוב תודה על המוטיבציה".

אבל חלק גדול מהאנשים היו די מודאגים מהסרטון וטענו כי הוא יכול לספוג כתוצאה מהמעשה שלו זיהום בעין: "אתה הולך לקבל זיהום בעין בוודאות", כתב אחד המגיבים, כשאחר הגיב בציניות: "אם היא משחררת עכשיו, מערכת היחסים ביניהם נגמרה".

עוד באותו נושא

בריא או חולני? שרירנית עם אפס אחוזי שומן מעוררת סערה ברשת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully