וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר פרלמנט גנב סנדביץ', התחרט - והתפטר

דאריץ' קרז'צ'יץ', ממפלגת השלטון של סלובניה, זעם על כך שנאלץ להמתין ליד הקופה מבלי שאיש ניגש אליו. אז, לדבריו, הוא החליט לבחון את האבטחה והצליח לחמוק עם כריך. הוא התחרט ושילם, אך במפלגתו זעמו והוא נאלץ לפרוש

חבר פרלמנט סלובני שהתפטר כי גנב כריך. אתר רשמי
פחות מחצי שנה בפרלמנט. דאריץ' קרז'צ'יץ'/אתר רשמי

חבר פרלמנט בסלובניה התפטר אתמול (חמישי) מתפקידו אחרי שגנב כריך מחנות בבירה לובליאנה, שם, לדבריו, הוא לא זכה ליחס מצד אנשי הצוות. דאריץ' קרז'צ'יץ' ממפלגת השלטון סיפר לתקשורת המקומית כי "התייחסו אליו כמו אל אוויר" ולכן הוא החליט לבחון את האבטחה בסופרמרקט. הוא הצליח לחמוק החומה, אבל הוא התעקש כי לאחר מכן הוא שב ושילם על הסנדביץ'.

הוא התנצל על "הניסוי החברתי", כלשונו, ואמר כי הוא המתין שלוש דקות ליד הקופה. הוא חשף את הסיפור בפני חבריו המחוקקים ביום רביעי, שבתחילה צחקו על המקרה, אך במפלגתו של קרז'צ'יץ' חייכו פחות. יו"ר הסיעה בראן גולובוביץ' גינה את מעכשיו כ"בלתי מתקבלים" ואמר כי הוא התפטר.

"הוא קיבל אחריות על כך ועזב את תפקידו מרצונו בהתאם לסטנדרטים האתיים הגבוהים של המפלגה", אמר לתקשורת יו"ר הסיעה על חבר הפרלמנט, שהיה בעברו פרופסור. הוא נבחר לפרלמנט בחודש ספטמבר האחרון, כשמפלגת המרכז-שמאל של ראש הממשלה הפכה לשותפה הבכירה ביותר בקואליציה.

  • עוד באותו נושא:
  • סלובניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully