וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא הודה בעשרות מקרי רצח, אך נותרה בעיה אחרת: זיהוי קורבנותיו

סמואל ליטל הודה מתאו ברצח של 90 אנשים לפחות, אך ה-FBI מתקשה לזהות את כל הקורבנות, שאותן הוא נהג להכות באגרופים ולחנוק למוות. הוא צייר מזכרונו את פרצופיהן, בתקווה שניתן יהיה לגלות מה עלה בגורלן

קורבנותיו של סמואל ליטל. אתר רשמי
רובן היו משולי החברה. הקורבנות שאייר ליטל/אתר רשמי

ה-FBI שחרר דיוקנאות שצייר רוצח סדרתי בתקווה שניתן יהיה לזהות את הקורבנות שלו. בשנה שעברה הודה סמואל ליטל בן ה-78 ברצח של 90 אנשים על פני שלושה עשורים, בזמן שהוא כבר מרצה שלושה מאסרי עולם על רצח. עד כה הצליחו בבולשת לאמת 34 מקרי רצח, והוא כבר עתה אחד מהרוצחים הסדרתיים הקטלניים ביותר בתולדות ארצות הברית.

החוקרים אמרו כי ליטל, שהתוודה במעשי הרצח שלו ברחבי ארצות הברית, נהג לתקוף נשים שבשולי החברה. חלק מהגופות שלהן לא זוהו ומותן לא נחקר. ליטל, מתאגרף לשעבר, נהג להכות באגרופים את קורבנותיו לפני שחנק אותן. "ללא סימני דקירות או פצעי ירי, רבים ממקרי המוות לא סווגו כרצח, אלא יוחסו למנות יתר של סמים, תאונות או סיבות טבעיות", מסר ה-FBI בדוח הראשון שלו בנובמבר.

סמואל ליטל בדיון בבית משפט בלוס אנג'לס, ארה"ב, בהרשעתו ברצח, 2014. AP
נשלח למאסרי עולם ללא אפשרות לחנינה. ליטל בבית המשפט/AP

לרבים מהווידויים שלו יש דמיון לשלושת מעשי הרצח הראשונים שעליהם הורשע ונשפט בגינם לשלושה מאסרי עולם ללא חנינה - קרול אלפורד, בת 41, אודרי נלסון, 35 וגוואדלפו אפודקה, בת 46. הוא נהג להכות ולחנוק את קורבנותיו ולאונן עליהן, לפני שהשליך אותן בסמטאות או במוסכים נטושים. עוד לפני שהורשע ברצח, היה לליטל עבר פלילי עשיר, שכלל שוד מזוין ואונס בכמה מדינות ברחבי ארצות הברית.

הוא נעצר בתחילה על עבירות סמים ב-2012 במקלט של מחוסרי בית בקנטקי, משם הועבר לקליפורניה. הוא נקשר לשלושת מקרי הרצח בזכות דגימות DNA ובתחילה הכחיש כי הוא זה שרצח את השלוש, כולן באזור לוס אנג'לס. אחרי שה-FBI איתר מקרה שמאפייניו היו דומים לזה של ליטל, החוקרים קיימו עמו ריאיון בתקווה להוציא ממנו מידע נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully