וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהשימפנזים החליטו לברוח מהכלוב - רגעי אימה בגן החיות לאחר המבצע הנועז

16.2.2019 / 0:15

המבקרים בגן החיות בבלפסט נדהמו לראות כיצד הקופים מטפסים מחוץ לכלוב שלהם באמצעות ענף שנשבר ויוצאים לעברם: "זה יכל להגמר רע מאוד". האירוע הגיע חודש אחרי שפנדה אדומה נעלמה מגן החיות

שימפנזים בורחים מגן החיות/Facebook

מבקרים בגן החיות בבלפסט, בירת צפון אירלנד, נדהמו ממראה עיניהם בעת הביקור בכלוב השימפנזים. בסרטון שהופץ בימים האחרונים ברשתות החברתיות נראות חבורה של שימפנזים בשעה שהם מנצלים ענף גדול שנשבר והגיע לכלוב שלהם, ועולים עליו כדי לטפס על החומה הגדולה שמפרידה ביניהם לבין הגן הפתוח.

המבקרים נדהמו לראות את אחד השימפנזים בשעה שהוא צץ ו לפתע בין השיחים של גן החיות, בעוד רוב חבריו העדיפו פשוט לשבת על החומה ולתצפת על הגן כולו מלמעלה. אחד הילדים שנראה בסרטון החל לצעוק: "אל תברחי, גורילה רעה". הבריחה הסתיימה בחזרתם של הקופים מרצונם אל מקום מחייתם.

אחד מהשומרים הגן, אלן קיירנס, סיפר לאחר הבריחה לתקשורת המקומית כי מזג האוויר הגרוע באזור לאחרונה החליש באופן משמעותי את העצים, ואפשר לחיות לשבור את הענפים ולנצל את ההזדמנות כדי לברוח. "האינטיליגנציה הגבוהה שלהם כנראה אמרה להם שהם לא אמורים להיות מחוץ לכלוב, ולכן הם החליטו לשוב על עקבותיהם".


עוד בנושא:
לא תאמינו מה קרה כשהגורילות גילו את מצלמת הגו פרו הנסתרת
השיכור הזה הכניס יד לכלוב האריות כדי ללטף - כמובן שזה לא נגמר טוב
ידידותי: צפו באורנגאוטן שהתלהב קצת יותר מדי מהתיירת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully