וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזיה: הבחורה שגילחה את עצמה בזמן רכיבה על אופנוע

16.2.2019 / 0:24

הבחורה הלא מזוהה תועדה על הכביש המהיר במיאמי כשהיא מגלחת את רגלה ביד אחת ומחזיקה משקה אנרגיה ביד השנייה בזמן שהיא רכובה מאחורי בן זוגה, שלא היה נראה מוטרד מדי מהסיטואציה. מוכשרת בטירוף או לא נורמלית?

TWITTER

ראינו כבר הרבה דברים הזויים ואנשים חסרי בושה, אבל כזה דבר באמת שלא רואים כל יום. בחורה תועדה כשהיא מגלחת את רגליה עם סכין גיולח במקום מאוד לא שגרתי. הבחורה הלא מזוהה צולמה כשהיא יושבת על אופנוע דוהר, מאחורי בן זוגה, ובזמן הנסיעה היא מגלחת את הרגליים שלה בלי שום בושה על הכביש המהיר במיאמי שבפלורידה.

הבחורה לבשה בגד ים מינימליסטי כשרגליה חשופות לגמרי, מה שאיפשר לה לגלח את עצמה בקלות יתרה. אם זה לא מספיק נועז עבוריכם, חשוב שתדעו שבזמן שסכין הגילוח היה בידה הימנית, הבחורה החזיקה סוג של משקה אנרגיה בידה השנייה ובנוסף שני הרוכבים לא חבשו קסדה. בתיעוד, שהפך לויראלי עם פרסומו בתחילת השבוע, רוכב האופנוע לא נראה מודאג מדי מהסיטואציה, כאשר נהג מכונית שנסע מאחוריהם תיעד את הסצינה ההזויה. על פי הלבוש של השניים, הם כנראה היו בדרכם אל חוף הים. נותר רק לקוות שהבחורה שהרגע גילחה את עצמה לא תיצרב מהמלח של המים על עורה הרגיש.

עוד בנושא
המשטרה מחפשת אחרי הזוג הזה שעשה סקס על אופנוע נוסע
מביך: מה קרה לדוגמנית שניסתה לבצע ריקוד סקסי עם אופנוע?
צפו: זו כנראה הדרך הכי טובה להתרסק עם אופנוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully