וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיש בפוקס ניוז הודיע בשידור חי: לא שטפתי ידיים במשך עשר שנים

פיט הגסת' אמר כי הוא אינו מאמין בחיידקים מאחר שהוא לא יכול לראות אותם בעין, אחרי שעמיתיו לעגו לו על שאכל שאריות פיצה. בהמשך הוא טען: "זו הייתה בדיחה"

ההודאה בשידור חי

פיט הגסת', מגיש ברשת פוקס ניוז, הודה ביום ראשון בשידור חי כי הוא לא שטף את ידיו במשך עשור מאחר שדבריו חיידקים "אינם אמתיים" כי הוא לא יכול לראות אותם בעין.

בתכנית "פוקס וחברים", החביבה על נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ - שהודה בעבר כי יש לו פחד קיצוני מחיידקים - אמר הגסת' כי הוא מחסן את עצמו. דבריו של בוגר הארוורד ופרינסטון נאמרו אחרי שהמארחים הנוספים, אד הנרי וג'דדיה בילה, צחקו על כך שאכל שאריות פיצה. "ההחלטה שלי לשנת 2019 היא להגיד בשידור את מה שאני אומר מאחורי הקלעים", הוסיף.

בעקבות ההד שעוררו דבריו, אמר הגסת' בהמשך ל-USA TODAY שדבריו נאמרו כבדיחה ושהוא בסך הכול אינו אובססיבי בנושא. הוא אמר כי התגובות הנדהמות להתבטאות שלו מצד מי שלקח את דבריו בצורה "כה מפורשת ורצינית" הן מגוחכות.

לפי המרכזים לבקרת מחלות ומניעתן בארצות הברית, שטיפת ידיים היא אחת הדרכים הטובות ביותר להסיר חיידקים, להימנע ממחלות ולמנוע את העברתם של חיידקים לאנשים אחרים. בין החיידקים שעשויים לעבור דרך ידיים לא נקיות הם סלמונלה ואי קולי.

פיט הגסת' מראיין את נשיא ארה"ב טראמפ בבית הלבן, אפריל 2017. רויטרס
הנשיא חושש מחיידקים. טראמפ והגסת' בבית הלבן, 2017/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully