וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחד המסוכנים בארץ": תושב נהריה חשוד בעבירות פדופיליה חמורות

6.2.2019 / 18:37

חיים דמקינר נעצר לפני כשבוע בחשד לביצוע שורה ארוכה של עבירות מין ברשת בעשרות נערות. מהחקירה עולה כי החשוד פעל יותר מעשר שנים. המשטרה החליטה לפרסם את שמות הכינוי בהם השתמש דמקינר ברשת, זאת על מנת לאתר נפגעות נוספות

חיים דמקינר. אתר רשמי
הפדופיל חיים דמקינר/אתר רשמי

המשטרה התירה לפרסום היום (רביעי) כי חיים דמקינר, תושב נהריה בן 55, נעצר לפני כשבוע בחשד לביצוע שורה ארוכה של עבירות מין בעשרות צעירות ברשת, לרבות אונס קטינות מתחת לגיל 14, בעילה אסורה בהסכמה, הטרדה מינית, מעשה מגונה, עבירות מחשב וכן עבירות נוספות. פרטי המקרה הותרו היום לפרסום זאת כחלק מהחלטת המשטרה להרחיב את החקירה ולהגיע לנפגעים ולנפגעות נוספים, והיא פירסמה את שמות הכינוי בהם השתמש החשוד ברשת.

החקירה החלה בעקבות מספר פניות למוקד 105 - המוקד הלאומי להגנה על ילדים ונוער ברשת - במסגרתה נחשפו אלפי תמונות וסרטונים בעלי תכנים פדופילים שנתפסו באמצעי אחסון דיגיטליים השייכים לדמקינר. עקב כך, הסתמן כי החשוד פעל במשך שנים וביצע עבירות מיניות חמורות בבנות 11-17, באמצעות רשת האינטרנט ובמרחב הפיסי.

על פי החשד, נהג דמקינר ליצור קשר עם הנערות באמצעות הרשתות החברתיות תוך התחזות לאחר. בחלק מהמקרים היה החשוד מבקש מהן כבר בתחילת השיחה לשלוח לו תכנים מיניים, ובמקרים אחרים עשה זאת לאחר שביסס את הקשר עמן. לטענת המשטרה, מדובר באחד הפדופילים המסוכנים במדינה, שפעל במשך הזמן באופן עקבי ושיטתי, פיתח שיטות פעולה תוך שהוא מתחזה לעיתים לדוגמן או לבחורה צעירה.

עוד בוואלה! NEWS
פגע ביותר מ-170 נערות: "ראיות רבות נגד המאמן החשוד מהרצליה"
"אעזור לך להתגבר על הביישנות": שני מורים נעצרו בחשד לפדופיליה ברשת

הפדופיל - חיים דמקינר. אתר רשמי
מעצרו הוארך עד השבוע הבא. הפדופיל חיים דמקינר/אתר רשמי

החשוד נעצר לפני כמה ימים, אך רק היום הותר שמו לפרסום. בית משפט השלום בלוד האריך ביום ראשון האחרון את מעצרו עד ליום שני בשבוע הבא.

במסגרת החקירה, איתרה המשטרה עשרות ילדות, נערות ונשים עמן יצר החשוד קשר במהלך השנים, וכעת היא קוראת לנפגעים נוספים ליצור עמה קשר, זאת לאור היקף הפגיעה הגדול של דמקינר. המשטרה אף החליטה לפרסם את שמות הכינוי בהם עשה החשוד שימוש לצורך ביצוע התקיפות ברשת:

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

שמות הכינוי הגבריים בהם השתמש החשוד ברשת:

Liorsadan880
Arikrocko
Liorsadan4
Lior.sadan
Liorssadan5
Danielchen
Danielchen707
Danielchen77077
2danielchen12

שמות הכינוי הנשיים בהם השתמש החשוד ברשת:

Didichen87654
Didichen1214
Didichen98765
Didichen123456
Didichen12
Chen7769
Adichen16
Didiit1234
Didi_chen1
Didi_chen2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully