וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשתה לחבר שלה לצאת מהבית רק אם ילבש את החולצה הסופר מביכה הזאת

8.2.2019 / 0:12

הולי קוקריל קנתה לחבר שלה מתנת יום הולדת שתזכיר לו היטב מי ממתינה לו בבית בזמן שהוא יוצא לבלות. היא שיתפה בטוויטר תמונה של החבר עם חולצתו החדשה עליה מופיעה תמונה שלה עם הטקסט: "היי, אני הולי. חברה שלו!"

Laina YOUTUBE

איך תוודאי שהחבר לא בוגד בך כשהוא יוצא עם חברים לבלות? תצאי יחד איתם - גם אם את לא יכולה. הולי קוקריל ידעה שהחבר החתיך שלה, קארל הנאן, מבוקש בקרב הנשים ולא ממש ישמח שהיא תתלווה אליו לבילוייו עם חברים - אז היא החליטה למצוא פתרון שישאיר אותה צמוד אליו גם כשהוא יוצא מהבית בלעדיה. לכבוד יום ההולדת היא קנתה לו חולצה עליה היא הדפיסה את תמונתה וטקסט הקורא לנשים להיזהר ממנה. היא שיתפה בטוויטר תמונה של החבר המיואש בחולצתו החדשה, כשהיא עומדת מאחוריו ומחייכת - והציוץ צבר אלפי שיתופים ויותר מ-12 אלף לייקים.

על החולצה מופיעה תמונתה של הולי והטקסט: "אם את קוראת את זה, את מסתכלת על הגבר שלי כבר יותר מדי זמן, וככה אני הייתי מסתכלת עליך אם הייתי כאן. היי, אני הולי, חברה שלו!". הולי האמינה שמדובר ברעיון יצירתי שיבטיח לה שהגבר שלה לא יבגוד בה ביציאותיו בלעדיה. היא כתבה בציוץ: "אני לא חושבת שקארל אוהב את החולצה החדשה שהבאתי לו ליום ההולדת. לבש את זה בגאווה מותק".

הציוץ שלה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully