וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב הפרסום בוואלה! NEWS: בעלי דומינוס פיצה בחיפה זומן לשימוע

3.2.2019 / 11:52

משרד הבריאות ומפקח עיריית חיפה ערכו ביקורת בסניף הפיצה במרכז הכרמל שבו התגלו עכברים ומצאו ממצאים חמורים. הבעלים זומן לשימוע לפני צו סגירה והמקום נסגר

צילום: גיל יהודה, עריכה: איתי עמרם

מפקחת לבריאות הסביבה של לשכת הבריאות המחוזית חיפה, יחד עם מפקח העירייה, ביצעו הבוקר (ראשון) ביקורת בסניף "דומינוס פיצה" במרכז הכרמל שבו תועדו עכברים במטבח. הבעלים זומנו לשימוע שיתקיים מחר על מנת להוציא צו סגירה למקום, שכרגע נותר סגור. בביקורת שנעשתה נמצאו ממצאים חמורים, והמבנה נמצא במצב ירוד. הפקחים נשלחו על ידי פרופ' שמואל רשפון, רופא מחוז חיפה, שמטפל בסוגיה.

בתיעוד שהתפרסם לראשונה בוואלה! NEWS, גיל, בשנות השלושים לחייו, הבחין בעכברים דרך חלון הראווה, לאחר שחזר יחד עם חבריו מבילוי בעיר. העכברים נראו בתיעוד כשהם מתרוצצים בתוך המסעדה, על הציוד המשמש להכנת הפיצות המפורסמות של הרשת הבינלאומית.

"יצאו משם איזה שישה עכברים או חולדות", סיפר. "זה מגעיל, מזעזע ומדאיג כי אנחנו אוכלים שם וזה משהו שבא מהביוב". לדבריו, המראות גרמו לו "לחשוב פעמיים אם לאכול במקום כזה, רשת גדולה שאמורה לשמור על סטנדרטים". במקום חלפו עוברי אורח נוספים ובעקבות המהומה והרעש העכברים ברחו והסתתרו.

עכברים בסניף מרכז הכרמל של דומינוס פיצה בחיפה, 1 בפברואר 2019. גיל יהודה, תמונות גולשים
העכברים שנצפו בסניף/תמונות גולשים, גיל יהודה

בסניף מוריה של הרשת, לשם מועברות הפניות, אמרו כי הם לוקחים היום את הזמנות סניף מרכז הכרמל. לטענתם "הסניף סגור לשיפוצים". כשנשאלו לכמה זמן אמרו תחילה לשבוע, ולאחר מכן מסרו כי הלילה ייפתח הסניף מחדש. עובדי הסניף הכחישו כי נתגלו עכברים או חולדות וניתקו את שיחת הטלפון.

מדומינוס פיצה נמסר בתגובה כי "ההחלטה על סגירת אחד הסניפים הצפוניים של הרשת בו צולם הסרטון התקבלה על ידי הנהלת הרשת עוד קודם לצילום הסרטון וזאת מתוך אחריות כלפי לקוחות הרשת". עוד נמסר כי ההחלטה התקבלה לאחר שעבודות פיתוח שביצעה עיריית חיפה באזור הביאו לעליית מזיקים רבים מתחת לפני השטח".

עוד באותו נושא

מטיילים על הבצק: עכברים התגלו בסניף דומינוס פיצה בחיפה | תיעוד

לכתבה המלאה
עכברים בסניף מרכז הכרמל של דומינוס פיצה בחיפה, 1 בפברואר 2019. גיל יהודה, תמונות גולשים
סניף דומינוס פיצה שבו התגלו עכברים/תמונות גולשים, גיל יהודה

לדבריהם, "רשת דומינוס רואה באיכות וניקיון סניפיה חשיבות עצומה, והסניפים כולם עוברים ביקורות תברואה שבועיות בנוסף על ביקורות תברואה של חברות בקרה חיצוניות. התמונות שנראות בסרטון אינן נעימות לצפייה, גם לא לנו, אך אנו שבים ומדגישים כי התמונות צולמו לאחר שקיבלנו החלטה עצמאית על סגירת הסניף".

עוד הוסיפו בדומינוס כי "אנו מכבדים את עבודת משרד הבריאות ונעבוד עמם בשיתוף פעולה. אנו מוצאים לנכון לציין כי מערכת הביוב אשר תמונותיה הופצו היום לא נמצאת בתוך הסניף ואינה חלק מהסניף. הסניף המדובר סגור ובשלב זה אין כוונה לפתוח אותו מחדש. רשת דומינוס רואה בלקוחותיה את הנכס הגדול ביותר שלה, ואף שהסניף המדובר לא היה פעיל ולא סיפק הזמנות ללקוחות בעת צילום התמונות - בכוונתנו לבצע הפקת לקחים משמעותית כתוצאה מהאירוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully