וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך להחלמה: מכון יופי המותאם לחולות סרטן נפתח במגדל העמק

30.1.2019 / 18:04

במאבק להחלמה, הכאבים והטרדות, חולות סרטן המתמודדות עם המחלה, לזכות בכמה רגעים של שקט וחום במכון יופי מיוחד שפועל במיוחד עבורן. בסניף האגודה למלחמה בסרטן במגדל העמק, הוקם מכון לטיפולים קוסמטיים מותאמים לחולות סרטן ומציע עשרות פאות איכותיות לבחירתן

במגדל העמק פתחו מכון יופי לחולות סרט. שלום פרץ, מערכת וואלה!
מבקשות שקט ופרטיות במירוץ היומיומי. הפאות במכון היופי במגדל העמק/מערכת וואלה!, שלום פרץ

ביוזמת האגודה למלחמה בסרטן במגדל העמק, הוקם בו מכון יופי המותאם לצרכי המטופלות. יושב ראש הסניף, שלום פרץ, הסביר כי "נשים שמקבלות טיפולים מקבלות אצלנו מענה לטיפולים קוסמטיים המותאמים להן וכן יכולות לקבל כאן פאות המותאמות להן". אחת מתופעות הלוואי של הטיפולים הרפואיים מתבטאת בנשירת שיער. כמו כן, בשל החלשות המערכת החיסונית בגוף החולה, אסור השתמש בתכשירים קוסמטיים רבים.

בחדר שהוסב למכון יופי ניתן טיפול קוסמטי בתכשירים מיוחדים המבוססים על חומרים טבעיים. בנוסף במקום יש עשרות פאות שמהן יכולות המטופלות לבחור פאה המתאימה להן. במקום כשישים פאות באיכות טובה ובמידת הצורך ספרית המתנדבת במקום מתאימה אותן לאשה. הטיפולים והפאות ניתנים ללא תשלום.

עוד בוואלה! NEWS:
סקר וואלה! NEWS: כך השפיע נאום גנץ - והתרחיש שיביא לו ניצחון
איילון נחסם, אלפים מוחים: הפגנת יוצאי אתיופיה בתל אביב
תאונה בכביש 60: לוחם במילואים נהרג בהתנגשות משאית ושני רכבים

במגדל העמק פתחו מכון יופי לחולות סרט. שלום פרץ, מערכת וואלה!
טיפול קוסמטי בתכשירים מיוחדים המבוססים על חומרים טבעיים. מכון היופי במגדל העמק/מערכת וואלה!, שלום פרץ

את התכשירים והפאות תרמה לסניף מגדל העמק, האגודה ללחמה בסרטן. פרץ מדגיש כי במכון פועלות בהתנדבות מלאה קוסמטיקאית- מאפרת וספרית. "לרוב הנשים באות אלינו בשעות אחר הצהריים, כשאין במקום פעילויות נוספות. הן מבקשות קצת שקט ופרטיות בתוך המירוץ היומיומי. פעמים רבות באות אלינו לפני אירוע משפחתי, אבל זה יכול להיות כמובן גם ללא קשר לאירוע או שמחה. אנחנו רוצים שכמה שיותר נשים ידעו על האפשרות הזאת ויבואו אלינו".

סניף האגודה לסרטן במגדל העמק משרת את כל יישובי הסביבה. המבנה ניתן על ידי עיריית מגדל העמק ובמקום פועל צוות שחלקו הגדול מורכב ממתנדבים. ראש העיר מגדל העמק, אלי ברדה, אמר כי "סניף האגודה למלחמה בסרטן במגדל העמק מנוהל כבר שנים ארוכות על ידי מתנדבים המעיר. מכון היופי הייחודי הוא שירות חשוב שאנו מעניקים שעושה טוב הן למטופלים והן לנו המתנדבים. אני קורא לאנשי מקצוע נוספים לבוא ולהתנדב".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
במגדל העמק פתחו מכון יופי לחולות סרט. שלום פרץ, מערכת וואלה!
סניף האגודה לסרטן במגדל העמק משרת את כל יישובי הסביבה. מכון היופי/מערכת וואלה!, שלום פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully