וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בניו יורק: אישה עם עגלה נפלה למותה ממדרגות הסאבוויי

מלאיזיה גודסון בת ה-22 ערכה קניות בעיר בזמן שטיילה עם בתה בת השנה, אך צנחה בעת שירדה לתחנת הרכבת התחתית בעיר. הילדה ניצלה, אך מותה של האם העלה מחדש את בעיית הנגישות בתחנות המטרו בניו יורק. "שובר לב"

תחנת רכבת תחתית בניו יורק. ShutterStock
העיר הכי פחות נגישה בארה"ב. רכבת תחתית בניו יורק/ShutterStock

אישה בת 22 נפלה אל מותה במדרגות של הרכבת התחתית בניו יורק בזמן שהיא נשאה את עגלת בתה. מלאיזה גודסון נמצאה ביום שני ללא רוח חיים בתחנת "אבניו" ובתה בת השנה, ריילי, הייתה בהכרה וטופלה בזירה. היא הועברה לחזקת משפחתה אחרי מותה הטראגי של אמה בתקרית, שהעלה שוב את סוגיית הליקויים בנגישות אל תחנות הרכבת התחתית בעיר. עמוד מיוחד ב- GoFundMe נפתח למענה של הבת.

מותה של גודסון נקבע בבית החולים "מערב הר סיני" בעיר. לפי כלי התקשורת בארצות הברית, היא נולדה בניו יורק, אך חיה בקונטיקט. אחיה, דייש, סיפר לערוץ קונטיקט 12 כי אחותו ערכה קניות בעיר וסחבה שקיות רבות ואת בתה בעגלה בעת נפילתה.

"זאת תקרית שוברת לב", מסר דובר מטעם רשות התחבורה העירונית. "אנחנו יודעים עד כמה חשוב לשפר את הנגישות למערכת שלנו", הוסיף, בזמן שהרשויות ממשיכות לחקור את מותה של האישה. רק 24% מתוך 472 תחנות המטרו בעיר מדורגות כנגישות, הכי מעט בארצות הברית. בניו יורק טיימס דווח כי במקום התקרית לא הייתה מעלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully