וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זחילה בכביש סואן לעיני כל: כך נענשו עובדות שלא עמדו בציפיות

4.2.2019 / 9:20

בווידאו שגרם לסערה גדולה בסין, נראות העובדות כשהן זוחלות מאחורי המפקח שלהם שנשא את דגל החברה. המשטרה הוזעקה כדי להפסיק את ההשפלה, פעילות החברה הופסקה. צפו

WEIBO

הסינים ידועים במוסר העבודה הגבוה והחריצות שלהם, אך מה קורה כשהם לא עומדים ביעדים ולא מרצים את הבוסים שלהם? בחברת יופי סינית מצאו דרך "מקורית" וממש לא לגיטימית להעניש את העובדות שלא הצליחו לטענתם לעמוד במטרות הרווח של החברה. בווידאו שעלה לרשת ויצר סערה גדולה במדינה, אפשר לראות את העובדות כשהן זוחלות על הכביש הסואן בטנגזו ליד המכוניות, כשלפניהן צועד המפקח שנושא את דגל החברה.

עוברי האורח שנקלעו למחזה ההזוי היו בהלם מהסצינה והחלו לתעד את זה בטלפונים האישיים שלהם. לפי התקשורת המקומית כל העובדות שאולצו לזחול היו נשים, שעובדות בחסרה שמוכרת מוצרי קוסמטיקה.

את חלק מעוברי האורח זה הצחיק, אבל זה ממש לא שעשע את המשטרה שהגיעה למקום אחרי שהיא קיבלה דיווח על הנעשה. השוטרים ביקשו מהמנהל שהוביל את חבורת הנשים להפסיק עם העונש הזה וגם נתנו לו אזהרה. התמונות והסרטונים שהופצו מהאירוע הזה גרמו לזעם גדול בסין, כשהרבה מאוד אנשים ביקרו את החברה וההתעללות שלה בעובדות.

עוד בנושא
עובדים בסלון יופי אכזבו במכירות, ונאלצו להכות את עצמם כעונש
משחק גיבוש בחברה: מי הראשון שיסיים לאכול ענבים מהחזה של העובדת?

צפו: כך נראית ההשפלה

  • עוד באותו נושא:
  • סין
  • השפלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully