וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתחיל חיים חדשים: ג'יימי קלוז תקבל 25 אלף דולר בזכות בריחתה

החברה שבה עבדו הוריה של הנערה בת ה-13 מוויסקונסין שנחטפה על ידי רוצחם הציעה בזמן החיפושים את הפרס עבור מי שיוביל לאיתורה. מאחר שהיא הצליחה להימלט לבדה, היא תקבל את הסכום לידיה

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

הנערה ג'יימי קלוז, שנמלטה מהשבי החודש אחרי שלושה חודשים, תזכה ב-25 אלף דולר שהוקצו למי שיצליח להשיג מידע שיוביל לשחרורה של הנערה בת ה-13 ממדינת ויסקונסין שבארצות הברית. היא נחטפה ב-15 באוקטובר על ידי ג'ייק פטרסון, בן 21 שרצח את הוריה, והצליחה להימלט אחרי 88 ימים.

"ג'ני-או", חברה לייצור מוצרי מזון מתרנגולי הודו במדינת מינסוטה השכנה, שבה עבדו ההורים, הכריזה היום (חמישי) כי היא תעמוד בהבטחתה דרך העברת הסכום ישירות לקורבן. ה-FBI והחברה תרמו בסך הכול 50 אלף דולר עבור מידע שיוביל לאיתור הנערה. לא ברור מה ה-FBI יעשה בסכום שהציע, ופרטים על פרסי הבולשת במקרים כאלו נותרים לרוב חשאיים.

נשיא החברה, סטיב לייקן, אמר כי הוא מקווה שתוקם בקרוב קרן נאמנות שתדאג לצרכיה של ג'יימי בהווה ובעתיד.

אחרי שנמלטה, היא נמצאה על ידי אישה שטיילה עם הכלב שלה בעיירה שנמצאת במרחק נסיעה מהעיירה בארון, בית משפחת קלוז. פטרסון הואשם בחטיפה של קלוז וברצח הוריה. הוא סיפר כי הוא זיהה אותה בזמן שעלתה לאוטובוס והחליט לחטוף אותה.

וויסקונסין: שיחת הטלפון שבה הודיעה תושבת כי מצאה את ג'יימי קלוס, הנערה בת ה-13 שנעדרה אחרי שהרוצח ג'ייק פטרסון פרץ לביתה, רצח את הוריה – וחטף אותה. רויטרס
ברחה ואותרה על ידי אישה שטיילה עם הכלב. קלוז/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully