וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני מטיילים ניסו להעיר "חיה מנומנמת" ונחרדו ממה שזה היה באמת

19.1.2019 / 0:04

השניים נתקלו במשהו שנראה להם כמו פרווה של חיה במערה במקסיקו. משום מה הם החליטו לדחוף אותה במקל וגילו שהיה מדובר בכלל בקן של עכבישים שיצאו ממנו בזעם. צפו בווידאו שצבר מעל 1.6 מיליון צפיות

CEN

שני מטיילים במקסיקו הפכו לכוכבי רשת של ממש אחרי שמעשה מטומטם במיוחד שלהם הפך לוויראלי ברשתות החברתיות. השניים טיילו במנהרה ליד העיר אלאמוס שבמקסיקו כשלפתע הם הבחינו במה שנדמה ממבט ראשון כפרווה של חיה שתפסה תנומה בנקיק בקצה המנהרה. השניים החליטו לא להישאר אדישים לחיה הזו כשאחד מהם שלף את הסמארטפון ואמר: "אני לא יודע מה זה, אבל זה שעיר מאוד. האם זו חיה שישנה עכשיו?".

קן של עכבישים. צילום מסך
קן העכבישים שנחשף/צילום מסך

הבחור השני החליט לבדוק במה מדובר ונגע ב"פרווה" הזו עם מקל, מה שגרם ללא פחות מאלפי עכבישים קטנים לצאת בזעם ממה שהתברר כקן שבו הם הסתתרו להם בשלווה. "תראה את זה, חשבנו שזו חיה שישנה והתברר שזה קן של עכבישים. הם ממשיכים לצאת מהקן", אמר המטייל המצלם.

השניים לא הסתפקו בכך. הם משכו חלק מהקן לקרקע וגילו עוד כמות של עכבישים שברחו בבהלה. הם שיתפו את הסרטון הזה ברשת החברתית וזה צבר מעל 1.6 מיליון צפיות, כשאחד המגיבים כתב: "היו לי שבעה התקפי לב רק מלראות את הווידאו הזה". כמובן שהיו גם מגיבים שלא אהבו את הפעולה שלהם ושאלו מדוע הם לא הניחו לעכבישים לנפשם. למזלם של השניים, הסוג הזה של העכבישים הוא לא מסוכן לבני אדם מאחר והם לא רעילים ולא יכולים לעקוץ. אחרת התוצאה הסופית היתה הרסנית וקטלנית.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

על אחריותכם: צפו בקטע המלא

  • עוד באותו נושא:
  • עכבישים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully