וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגעתי בשכיבה - ואצא בהליכה": פצועת הפיגוע מעפרה השתחררה מביה"ח

שירה איש-רן נפצעה באורח קשה בפיגוע הירי בטרמפיאדה בהתנחלות עפרה ואבדה את התינוק שנשאה ברחמה. לאחר השיקום שעברה עם בעלה שנפצע אף הוא, השתחררה מבית החולים. "השיקום שלנו התקדם כל כך מהר, תודה לכולם", אמרה ועמדה על רגליה

צילום: רוני כנפו, עריכה: טל רזניק

שירה איש-רן שנפצעה בפיגוע הירי בעפרה ואיבדה את תינוקה השתחררה היום (רביעי) מבית החולים. שירה, שהייתה בהריון מתקדם בחודש שביעי, נפצעה באורח קשה ופונתה לבית החולים שערי צדק, שם נאלצה ללדת את בנה עמיעד ישראל בלידת חירום. גם עמיחי, בעלה של שירה נפצע בפיגוע, אך שוחרר מוקדם יותר מבית החולים.

בדברים שאמרה לאחר השחרור ביקשה שירה להודות לכל האזרחים שדרשו בשלום בני הזוג. "אני רוצה להודות לכל עם ישראל על התפילות בארץ ובעולם. זה עובד, אין מה להגיד, זה לא מובן איך השיקום שלנו התקדם כל כך מהר. הרופאים מרוצים מההתקדמות של הפצעים ושל המצב הרפואי שלנו. תמשיכו להתפלל, יש דרך ארוכה לפנינו".

שירה אישרן, שנפגעה בפיגוע בצומת עפרה משתחררת משערי צדק לשיקום בהדסה הר הצופים, 9 בינואר 2019. רוני כנפו
איש-רן ביציאתה מבית החולים, היום/רוני כנפו

אביחי בעלה הוסיף כי "אנחנו יושבים וחושבים על דרך לשמר את האחדות הזו ונשמח לקבל רעיונות לקדם את האחדות של עם ישראל ואולי נוכל לקדם משהו". בסיום הדברים אמרה שירה "אנחנו מודים לקדוש ברוך הוא, אנחנו נס מהלך. אם כבר נס מהלך הגעתי להית החולים בשכיבה ואצא ממנו בהליכה", אמרה ויצאה על רגליה כשהיא נעזרת בהליכון.

לאחר ארבעה ימים שבהם נלחמו על חייו של התינוק, נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע את מותו של התינוק. עוד לפני שנטמן, הוא זכה לשם - עמיעד ישראל - והוא הובא למנוחות בהר הזיתים בירושלים בהשתתפות מאות בני אדם. הוריו נאלצו להיעדר בשל מצבם הרפואי, אך הספיקו לבקר את בנם שעות ספורות לפני מותו.

במהלך הפיגוע, שהתרחש לפני שבוע, בוצע ירי מרכב חולף לעבר טרמפיאדה בכניסה לעפרה שבשומרון. חיילי צה"ל שהיו קרובים למקום ירו לעבר הרכב שזוהה כחשוד בירי, אך הוא נמלט. בנוסף לשירה, נפצעו עוד שישה בני אדם נוספים בפיגוע, בהם שני צעירים בשנות ה-20 במצב בינוני וארבעה נוספים במצב קל, בהם הבעל עמיחי, שפונו כולם לבית החולים שערי צדק. צה"ל פתח במצוד אחר המחבלים והצליח לחסל את האחראי לפעולה סאלח מרגותי. בתחילת השבוע נעצר גם אחיו, עסאם ברגותי שהיה חבר בחולייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully