וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר סופית: יואב גלנט מונה לשר העלייה; שאשא ביטון שרת השיכון

9.1.2019 / 11:41

אחרי שפרש מכולנו כדי להתמודד בפריימריז של הליכוד, מליאת הכנסת אישרה את מינויו של גלנט לתפקיד שר העלייה והקליטה. "מודה על האמון", אמר. ח"כ שאשא ביטון מונתה במקומו כשרת הבינוי והשיכון

ערוץ הכנסת

מליאת הכנסת אישרה היום (רביעי) את מינויים של יואב גלנט לתפקיד שר העלייה והקליטה ואת יפעת שאשא ביטון לתפקיד שרת הבינוי והשיכון. גלנט פרש בשבוע שעבר מכולנו ומתפקידו כשר הבינו והשיכון, והוא צפוי להתמודד על מקום בצמרת הליכוד בפריימריז הקרובים. ביום שני הודיע שר האוצר ויו"ר כולנו משה כחלון על החלטתו למנות את שאשא ביטון במקומו.

גלנט הודה לראש הממשלה ולכנסת "על האמון שנתנו בי" במינויו לשר ולחבר הקבינט המדיני-ביטחוני. "יידע כל יהודי באשר הוא כי מדינת ישראל היא ביתו. קליטת העלייה מכל רחבי תבל במדינת ישראל היא יעד חשוב וחיוני לצורך ביצור כוחה וחוסנה של ישראל ולשם חיזוק עוצמתו של העם היהודי", אמר.

שר הבינוי, יואב גלנט בישיבת ממשלה, ירושלים, 5 באוגוסט 2018. הארץ
"מודה על האמון". גלנט/הארץ

שאשא ביטון היא האישה הראשונה בכולנו שמתמנה לתפקיד שרה, ונחשבת למקורבת ונאמנה במיוחד לכחלון. לאחר התפטרותו של גלנט מכולנו ההערכה במפלגה הייתה שכחלון ימנה לתפקיד את ח"כ רועי פולקמן, יו"ר הסיעה בכנסת, אך לפי ההערכה הוחלט בסופו של דבר למנות את שאשא ביטון כדי לחזק את מיצוב המפלגה מול מפלגתה החדשה של ח"כ אורלי לוי-אבקסיס.

לאחר השבעתה ציינה שרת הבינוי והשיכון הנכנסת, ח"כ שאשא ביטון, כי "מפלגת 'כולנו' חרטה על דגלה את המלחמה ביוקר המחיה ובעליות המחירים בשוק הדיור. לא בכדי דרש יו"ר המפלגה משה כחלון שלושה תיקים חשובים על מנת שנוכל ליישם את האג'נדה החברתית-כלכלית שלשמה נבחרנו - תיקי האוצר, הכלכלה והתעשייה והבינוי והשיכון".

"אני מודעת היטב לחשיבות התפקיד ואעשה ככל יכולתי על מנת למלא אותו על הצד הטוב ביותר, כפי שעשיתי בכל תפקיד שביצעתי בעבר", הוסיפה שאשא ביטון.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
יפעת שאשא ביטון מצטרפת למפלגת "כולנו", חיפה. יותם רונן
על פי הערכה מינויה נועד לחזק את המפלגה מול אורלי לוי-אבקסיס. שאשא ביטון/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully