וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטוקרית שלחה עשרות אלפי הודעות: "אעשה מהכליות שלך סושי. אתקלח בדם שלך"

14.1.2019 / 9:49

אישה מאריזונה נעצרה אחרי ששלחה לא פחות מ- 159 אלף הודעות ב-10 חודשים לגבר איתו יצאה פעם אחת בלבד. בין היתר היא קראה לעצמה אדולף היטלר, התקלחה בביתו וכתבה לו: "אקלף את העור מהראש שלך", אך בסוף הבינה שהוא לא רוצה אותה

NBC

אישה מפיניקס, אריזונה, שלחה לכאורה למעלה מ-159 אלף הודעות לאדם שיצאה איתו פעם אחת לאחר שהכירו באתר הכרויות, כולל הודעה שבה היא מאיימת להפוך את הכליות שלו לסושי.

לפי מסמכים משטרתיים שהגיעו לעיתון אריזונה רפובליק, ג'קלין אדס שלחה את מספר ההודעות המוגזם לאותו אדם שהכירה במשך עשרה חודשים. בהתחלה היא הואשמה בשליחת 65 אלף הודעות, אך המספר יותר מהוכפל מאז. על פי השוטרים, "האישה מראה סימנים של מחלת נפש", נכתב בדוח שהוגש לבית המשפט. על פי הדיווחים, אדס הכירה את הקורבן, אדם מפרדייס ואלי שזהותו נשמרת בסוד, דרך לוקסי, אתר הכרויות למליונרים. הם יצאו פעם אחת, ומאז היא רדפה אחריו, למרות שהגבר, מנכ"ל של חברת מוצרי טיפוח עור, הודיע לה בפירוש שהוא לא מעוניין במערכת יחסים.

עוד ב"אסור לפספס":
עונש קל לראפר שסטר לישבן אישה ששכבה עם עוזרו
פסל מסתורי עם "מקדשי חייזרים" התגלה באי מבודד
מפחיד: גל ענקי הרים באוויר חבורת גולשים וכמעט גרם למותם

כשנשאלה במסיבת עיתונאים מדוע שלחה כל כך הרבה הודעות טקסט היא הסבירה לכתבים ש"אם את נותן ולא מפסיק לתת למרות שאתה לא מקבל - אתה לפתע מקבל הרבה מאוד".

צפו בה מנסה להסביר את מעשייה במסיבת עיתונאים מהכלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully