וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זהו "ביגפוט"? דמות מסתורית תועדה חושפת עיניים מאחורי העצים

26.1.2019 / 0:05

בוידאו שפורסם לאחרונה נראה אדם צועד ביערות המושלגים של אונטריו, קנדה שלפתע דמות כהה נעה בין העצים ומתחילה לנוע לקראתו. הגולשים בטוחים: "זו פעם ראשונה שביגפוט יוצא ככה, במילא לא תכננתי לישון הלילה"

צילום של "ביגפוט" בקנדה/NVTV

אדם שלא חושד בדבר נבהל בצורה מוגזמת כשנתקל לדעתו ב"ביגפוט" שמתחבא מאחורי העצים. בוידאו המצורף, שצולם באונטריו קנדה, רואים את האדם צועד ביער מכוסה שלג כשהוא רואה משהו חשוד במרחקים.

"אחי, אתה רואה את זה?", שואל האדם האלמוני בסרט כשהוא נכנס עמוק יותר אל בין העצים. לפתע דמות כהה יוצאת מהם, כשהעיניים שלה נראות באור הפנס של אותו אדם. לפתע, הדמות מתחילה לנוע, וגורמת לאותו אדם להתחיל לנוס במהרה מהאזור.

עוד בנושא:
דינוזאורים רצחניים ויונק בגובה 6 מטרים: החיות המפלצתיות שיתכן שלא נכחדו
ציידים שיצאו לחיפוש אחרי ביגפוט נתקלו בתגלית מפחידה

צפו בתיעוד המלא ושפטו בעצמכם

ביגפוט הינו יצור דמוי אדם גדול שעיר, אשר על פי הפולקלור הצפון אמריקאי, חי ביערות מרוחקים ומבודדים. יש האומרים, כי הביגפוט הוא קרוב משפחה של הייטי, דמוי אדם שעיר המככב במיתולוגיה בנפאל ובטיבט. על פי האגדות שנקשרו בשמו, ביגפוט הוא יצור ביישן ונחבא אל הכלים, ולכן קשה להשיג עדויות לקיומו.

הוידאו עצמו צולם בחודש שעבר, ועלה ליוטיוב תחת השם: "הוידאו המפחיד ביותר של ביגפוט שנצפה בעדשת המצלמה". הוא צבר עשרות אלפי צפיות, ורוב הצופים בטוחים שאכן מדובר בביגפוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully