וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ עונה למתקפת גלנט: "עם ישראל צריך שיח אחר ומנהיגות אחרת"

5.1.2019 / 18:15

אחרי שגלנט תקף את הרמטכ"ל לשעבר על כך שטרם הציג את עמדותיו, מפלגת "חוסן לישראל" פרסמה תגובה ראשונה במערכת הבחירות: "עם ישראל צריך ממלכתיות ומנהיגות אחרת". לגנץ וגלנט היסטוריה צבאית עכורה, כשב-2011 מונה במקומו לתפקיד הרמטכ"ל

לע"מ

מפלגת "חוסן לישראל" של הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ הצהירה היום (שבת) כי "עם ישראל צריך שיח אחר, ממלכתיות ומנהיגות אחרת", בתגובה ראשונה מתחילת מערכת הבחירות. הדברים נמסרו בתגובה לשר לשעבר יואב גלנט, שתקף את גנץ באירוע שבתרבות בנס ציונה.

גלנט אמר מוקדם יותר כי "בני גנץ שותק. אני חושב שהוא יודע למה הוא שותק. גם אני יודע למה הוא שותק, וגם אלפי קצינים ששירתו תחת פיקודנו יודעים למה הוא שותק. כשאין לך מה להגיד אתה לא מדבר. התמונה היא ברורה ואני לא אתערב באיך השמאל מחלק את המנדטים שלו".

על החבירה בין גנץ לשר הביטחון לשעבר משה יעלון שהקים מפלגה ומתכוון להתמודד בחירות לכנסת ה-21 אמר גלנט כי "זהו חיבור בין אחד שאין לו דעה לאחד שאין לו מנדטים".

עוד בוואלה! NEWS:
יועצו של טראמפ נחת בישראל: "מזהיר את סוריה משימוש בנשק כימי"
ח"כ זועבי הודיעה רשמית: "לא אתמודד לבחירות; הכנסת עוינת"
עם ספוילרים: כך ייראה העולם כשתיגמר 2019

הצבת ארונו של עמוס עוז, תיאטרון צוותא, בתל אביב 31 בצדמבר 2018. ניב אהרונסון
גנץ/ניב אהרונסון

בין גלנט לגנץ יש היסטוריה צבאית עכורה, לאחר שגנץ מונה לרמטכ"ל במקומו ב-2011, אחרי שמינויו של הראשון בוטל בשל עתירות לבג"ץ ודוח מבקר. גלנט עזב את מפלגת כולנו בשבוע שעבר כדי להתמודד בפריימריז בליכוד ונאלץ להתפטר מהכנסת וממשרד הבינוי והשיכון. מינויו של גלנט לשר הקליטה מטעם הליכוד יאפשר לו להמשיך לכהן בקבינט המדיני-ביטחוני, שכן הוא השר היחיד בקבינט כיום שהוא בעל רקע צבאי משמעותי.

עוד באותו נושא

קרב הגנרלים: גלנט תוקף - "אלפי קצינים יודעים למה גנץ שותק"

לכתבה המלאה
יואב גלנט, הכנס הבינ"ל השנתי של המכון למחקרי ביטחון לאומי (INSS) "הערכה אסטרטגית לישראל 2018", היכל התרבות, ת"א. חן גלילי, מערכת וואלה! NEWS
גלנט/מערכת וואלה! NEWS, חן גלילי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully