וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 ק"ג במכולה: בנו של איש עסקים מתחום המזון חשוד בהברחת קוקאין

3.1.2019 / 9:43

בפרשה נעצרו עוד עשרה חשודים כולם תושבי מרכז הארץ. רשות המסים תפסה מכולה בהרצליה שבה הוסתר מאגר קוקאין גדול וכן נתפסו בדירה ביפו שישה קילו של מריחואנה הקשורים לפרשה. כל החשודים יובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב

חשיפת רשת מאורגנת לעסקי הימורים בלתי חוקיים שפעלה בירושלים. פברואר 2017. חטיבת דובר המשטרה
בנו של איש עסקים מוכר מתחום המזון נעצר/חטיבת דובר המשטרה

בנו של איש עסקים מוכר בעל רשת חנויות מזון נעצר יחד עם עשרה נוספים בחשד להברחת קוקאין. בעת המעצר שהתרחש אתמול (רביעי) איתרו המשטרה בשיתוף רשות המסים חמישה קילו לפחות של קוקאין טהור שהוסתרו במכולה בהרצליה. כמו כן, המשטרה מצאה שישה קילו נוספים של מריחואנה בדירה ביפו הקשורה לאחד החשודים.

העצורים, חלקם חשודים גם בגידול מריחואנה, כולם תושבי מרכז הארץ המתגוררים ביפו, קריית אונו, קלנסווה, כפר קאסם והרצליה. החקירה התרחשה בעקבות פעילות סמויה של היחידה המרכזית המיוחדת בתל אביב בשיתוף המכס. החשודים יובאו היום לארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב.

"נמשיך במאבק בנגע הסמים", אמרו הבוקר במשטרה בתגובה למעצרים. "לרבות עבירות של ייצור, סחר וייבוא ונפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו, גלויים וסמויים, למיצוי הדין עם כל המעורבים בשרשרת הפצת הסמים והחומרים המרעילים את הציבור, כל זאת למען הגנה על ביטחונו ושלומו של הציבור".

לקריאה נוספת:
עד מדינה גויס והרשת נחשפה: קו הברחות הקוקאין במטוסי אל על
קוקאין במכנסיים: אזרח קולומביה נעצר בנתב"ג בחשד להברחת סמים
חצי קילו קוקאין, 150 כדורי אקסטזי: השלל של הסוכן הסמוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully