וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריה נמלט ממתחם בגן חיות בארה"ב - והרג מתמחה בת 22

אלכסנדרה בלק עבדה במרכז בקרוליינה הצפונית במשך פחות משבועיים כשהאריה הצליח לחמוק בעת עבודות ניקיון ותקף אותה. הוא נורה למוות כדי להשיב את הגופה

צילום: רויטרס, עריכה: איתי עמרם

עובדת בגן חיות בקרוליינה הצפונית נהרגה אתמול (ראשון) כשהותקפה על ידי אריה. מרכז השימור במחוז קסוול אמר כי התקיפה קרתה אחרי שהאריה נמלט מהמתחם הסגור שלו בזמן עבודות ניקיון שגרתיות ותקף את אלכסנדרה בלק, מתמחה שעבדה במקום במשך פחות משבועיים. בלק בת ה-22 סיימה לאחרונה את לימודיה בהתנהגות בעלי חיים באוניברסיטת אינדיאנה.

משפחתה מסרה כי היא "אהבה בעלי חיים" ומתה בזמן שמימשה את תשוקתה. "זאת הייתה ההתמחות הרביעית שלי כי היא רצתה מאוד לעבוד עם בעלי חיים", אמרה המשפחה. "היא הייתה אישה צעירה יפה שרק החלה את הקריירה שלה. זאת תקרית נוראית ואנחנו מתאבלים עליה".

המרכז, בית ל-80 בעלי חיים, כולל 15 אריות, הביע את תנחומיו על הטרגדיה. עוד נאמר בהודעה שפורסמה בעמוד הפייסבוק של המרכז כי לא ברור כיצד האריה נמלט וכי פעולות הניקיון היו תחת פיקוח של מאלף מיומן. האריה נורה למוות אחרי שפקחי המרכז לא הצליחו להרדימו כדי להשיב את הגופה.

ככל הנראה היה זה אריה זכר, ששמו היה מתהאי, מאחר שהוא הוסר מרשימת בעלי החיים באתר של המרכז. "זה היום הגרוע ביותר בחיי", אמרה מנהלת הפארק, מינדי סטינר, במסיבת עיתונאים שכינסה אתמול. "איבדנו בן אדם, איבדנו בעל חיים. איבדנו מעט מהאמונה שלנו בעצמנו". המרכז יישאר סגור עד להודעה חדשה.

טרגדיה בגן החיות
אריה הרג עובדת במרכז לשימור חיות בר 
בצפון קרוליינה, לאחר שנמלט משטח סגור. רויטרס
אלכסנדרה בלק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully