וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבה שאול נגד בני גנץ ויעלון: "אורון נחטף והם לא עשו כלום"

27.12.2018 / 18:19

אמו של אורון שאול שגופתו מוחזקת בידי חמאס תקפה את נתניהו וכן את שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר, שמתכוונים להתמודד בבחירות הקרובות במפלגות עצמאיות. "ראש הממשלה ישן בעמידה, הוא דואג לכיסא שלו", הוסיפה. אחיה: "על איזה 'חוסן' גנץ. מדבר?"

.

זהבה שאול, אמו של החייל אורון שאול שנפל במבצע "צוק איתן" וגופתו מוחזקת בידי חמאס, יצאה הערב (חמישי) במתקפה על ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון לשעבר משה יעלון - וכן הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, שרשם היום את מפלגתו "חוסן ישראל". באירוע לציון 25 שנה להולדתו של אורון בפוריה עילית, היישוב שבו גדל, אמרה האם כי גנץ "לא עשה את העבודה".

"הוא לא עשה את העבודה. ואם הוא עשה את העבודה שהוא עשה - זה כישלון אחד גדול", המשיכה זהבה. "גם הוא וגם בוגי יעלון. שניהם היו בתקופה שאורון נחטף ולא עשו כלום. הם לא היו צריכים להפסיק את 'צוק איתן' עד שהיו מחזירים את אורון ואת הדר ואת השבויים האחרים. למה לא עשיתם את זה? ממה פחדתם? ועכשיו אתם רוצים ללכת לממשלה. על מה? 'חוסן' הוא קורא לעצמו".

על נתניהו אמרה: "שראש הממשלה יתעורר מהשינה שלו, הוא ישן בעמידה. הוא דואג לכסא שלו".

בפוריה עילית, הישוב בו גדל אורון שאול, מציינים היום את תאריך הולדתו. 25 שנה להולדתו. 27 בדצמבר 2018. בתמונה: זהבה שאול. אלי אשכנזי
"זאת דרישה מוגזמת שאימא מבקשת את הבן שלה?". זהבה שאול/אלי אשכנזי

אחיה של זהבה, יגאל נמימי, תקף גם הוא את הדרג הפוליטי והצבאי: "אנחנו דורשים תשובות מראש הממשלה נתניהו, מגנץ שהיה רמטכ"ל, מבוגי שהיה שר ביטחון. שמעתי על מפלגת 'חוסן ישראל'. על איזה חוסן אתה מדבר? מה יצא לנו מ'צוק איתן'? לא יכולת לעמוד זקוף קומה מול ראש הממשלה ולהגיד שאתה לא מוכן להכניס כוח קרקעי?".

במהלך האירוע הוסיפה זהבה ואמרה כי אם הממשלה תפקיר את החיילים - החיילים יפקירו אותה: "אני כואבת מאוד. יש לי חור גדול בלב וכולם אומרים לי שבמשך הזמן החור יקטן, ואני אומרת לכם שמיום ליום הוא גדל. ואני לא יודעת לאן אני אגיע. אני רוצה את אורון. זאת דרישה מוגזמת? שאימא מבקשת את הבן שלה אחרי ארבע שנים וחצי? שיגיע הביתה, אתם יודעים מה, לא חשוב באיזו צורה. אבל תביאו אותו. הוא יצא להגן על כל תושבי עוטף עזה וכל מדינת ישראל וגם עליך ראש הממשלה ומערכת הביטחון ואתם מפקירים אותו. וזה לא בסדר. כי אם אתם מפקירים אותו היום תדעו לכם שבהמשך חיילי צה"ל יפקירו אתכם".

היא התייחסה לבחירות הקרובות שיתקיימו ב-9 באפריל ואמרה: "יש לך, ראש הממשלה, עוד שלושה וחצי חודשים עד הבחירות. אני דורשת ממך שבשלושה חודשים וחצי האלה תעשה מעשה. תעשה עסקה. תעשה הסדרה עם חמאס. תחזיר לי אורון. אני כבר לא יכולה יותר".

עוד באותו נושא

בני גנץ רשם את מפלגתו החדשה: "חוסן לישראל"

לכתבה המלאה
בפוריה עילית, הישוב בו גדל אורון שאול, מציינים היום את תאריך הולדתו. 25 שנה להולדתו. 27 בדצמבר 2018. אלי אשכנזי
25 שנים להולדתו של אורון. האירוע בפוריה עילית, היום/אלי אשכנזי

עוד אמרה כי היא מאמינה שבנה אורון בחיים. "ראש הממשלה תגיד לי דבר אחד: למה אני כאימא צריכה לפנות לבג"ץ כדי לקבל אינפורמציה על הבן שלי? למה? אני רוצה את ההסבר הזה ממך ולו בארבע עיניים. בג"ץ, אני לא הייתי צריכה לפנות לבג"ץ אם אתה היית נותן לי את כל מה שאני צריכה. מכיוון שאתה לא רוצה לתת ואתם מסתירים ממני מידע ויודעים שמסתירים ממני מידע למה מסתירים ממני? ככל שאתם מסתירים מידע ככה אני יותר בטוחה שאורון כן בחיים ואתם טוענים שלא", הוסיפה.

גנץ, שמעורר את סקרנותה של המערכת הפוליטית, רשם היום את מפלגתו החדשה "חוסן ישראל" ועל פי הדיווחים הוא נמצא במגעים לחבירה לריצה משותפת עם יעלון, שהקים אף הוא מפלגה חדשה בראשותו. גורמים פוליטיים אמרו לוואלה! NEWS כי השניים קיימו בשבועות האחרונים שורה של פגישות "רציניות" שבהן נידונה אפשרות של חבירה של שתי המפלגות לרשימה משותפת, כשככל הנראה גנץ הוא זה שיעמוד בראש רשימת הגנרלים המשותפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully