וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מזעזע: האמא עודדה את בנה לצנוח מהגג, הנער התרסק אל מותו

1.1.2019 / 9:11

טרגדיה קורעת לב באוקראינה: נער בן 15 ניסה לקפוץ מגג בניין עם מצנח מתוצרת ביתית, עשרות אנשים (כולל אמא שלו) עודדו אותו וצילמו את האירוע, אבל המצנח לא נפתח והנער נהרג: "אנשים הם כבר לא בני אדם"

צפו בתיעוד הקשה

נער בן 15 נפל למותו לפני כשבועיים באוקראינה אחרי שזינק מגג של בניין מגורים בן 14 קומות, מאחר שהמצנח שהכין בביתו לא הצליח להיפתח כראוי. בתיעוד המזעזע ניתן לראות את את בוגדן פירסוב מזנק מהגג של הבניין בעיר מאקיבקה. מספר מבוגרים, וביניהם אמא שלו, צופים בו בזמן מעשה, וחלקם אף מעודדים את הנער, בזמן שהוא מנסה לצנוח עם המצנח הביתי.

נער קפץ אל מותו, מצנח שלא נפתח. צילום מסך, אתר רשמי
אף אחד לא חשב לעצור אותו. הנער על הגג/אתר רשמי, צילום מסך

בסרטון הוא נראה על גג הבניין, עם ידיו פרושות. כשהוא נופל מטה אפשר לראות את המצנח מתוצרת ביתית, אבל הוא לא נפתח כראוי, והנער נופל מגובה של 40 מטרים. עד ראייה לטרגדיה סיפר לתקשורת המקומית: "היה שם קהל גדול ואף אחד לא נסה לעצור אותו. הם רק צילמו. אנשים הם כבר לא בני אדם יותר, הם איבדו לגמרי את ההיגיון. זה קרה מול העיניים שלי. הנער קפץ מהג עם מצנח, טס למטה, ונחת על האדמה על הגב. זה היה קשה מאוד".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
נער קפץ אל מותו, מצנח. צילום מסך, אתר רשמי
גם אם היה קופץ עם מצנח אמיתי, זה היה נגמר רע. הטרגדיה/אתר רשמי, צילום מסך

בתקושרת המקומית דווח שרבים צפו באירועים מלמטה, כולל אמו של הנער, עודדו אותו והלהיבו אותו, ולמעשה אף אחד לא התריע או הזהיר, שלא לומר חשב לקרוא למשטרה. הנער חיכה למעלה משתי דקות על הגג, עד שהחליט לקפוץ. לאחר האסון האמא (ששמה לא פורסם) הייתה "מזעזעת ובשוק, עד שסירבה להתפנות מהמקום".

יש לציין כי ממחי צניחה סבורים שגם מצנח אמיתי ותקני לא היה מציל אותו. על פי העיתון המקומי "פקטי", הגובה המינימלי לקפיצה חופשית עם מצנח הוא 70 מטרים - גובה של בניין בן 25 קומות לפחות. וגם אז זו קפיצה מסוכנת במיוחד. הנער כמובן נהרג על המקום, וצוות רפואי שהוזנק למקום נאלץ להכריז על מותו.

נער אוקראיני קפץ אל מותו, מצנח שלא נפתח. צילום מסך, אתר רשמי
הנער, בוגדן פירסוב/אתר רשמי, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully