וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתונת הטרור: תושבי מזרח י-ם נאשמים שהשמיעו שירי הלל לחמאס

ארבעה תושבי מזרח העיר חגגו את חתונתו של אחד מהנאשמים, שנישא לבתו של מחבל שרצח שני ישראלים לפני כשנתיים. באירוע השמיעו שירים בשבח המחבל והניפו דגלי חמאס ירוקים. אורחים אחרים בחתונה נחקרו אף הם

עריכה: טל רזניק ואיתי עמרם

כתב אישום הוגש היום (שני) לבית משפט השלום בירושלים נגד ארבעה תושבי מזרח העיר שהביעו אהדה ותמיכה בארגון הטרור חמאס במהלך חתונה שהתקיימה בכפר עזריה בחודש שעבר. על פי כתב האישום, אחד הנאשמים, שהוא החתן עצמו, חבר ארגון שבאב אל-אקצא שנישא לפני כחודש לבתו של מוסבח אבו סביח, מבצע הפיגוע בירושלים באוקטובר 2016 במהלכו רצח את השוטר יוסי קירמה ואת לבנה מליחי.

במהלך מסיבת החתונה נשמעו שירי שבח והזדהות עם המחבל מוסבח אבו סביח ומעשיו וכן נשמעו שירי שבח לחמאס ולגדודי אל קסאם והונפו דגלי חמאס במטרה להלהיב את החוגגים. הארבעה מואשמים בעבירת גילוי הזדהות עם ארגון טרור. הנאשם המרכזי שארגן את המסיבה, הזמין את הזמר ששר את השירים במהלכה וכן הביע תמיכה והזדהות עם החמאס בכך שעטה על מצחו סרט עם סמל גדודי עז א-דין אל קסאם.

עצרת לרגל יום השנה ה-31 לייסוד חמאס. רויטרס
עצרת לרגל 31 לייסוד ארגון הטרור/רויטרס

בכתב האישום נכתב כי במעשיהם עשו הנאשמים בפומבי מעשה של הזדהות עם ארגון טרור, לרבות בדרך של פרסום דברי שבח, תמיכה או אהדה, הנפת דגל, הצגה או פרסום של סמל, או הצגה, השמעה או פרסום של סיסמה או המנון, במטרה להזדהות עם ארגון הטרור. הארבעה מואשמים בעבירת גילוי הזדהות עם ארגון טרור. אורחים אחרים שהשתתפו בחתונה נחקרו אף הם ועניינם עדיין נבחן בפרקליטות לקראת החלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully