וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה ממשיכה במתקפה על נתניהו: "אחראי לטבח של חפים מפשע"

23.12.2018 / 12:08

שר החוץ צ'בושאולו הצטרף לארדואן וקרא לראש הממשלה "רוצח בדם קר שבועט באנשים שכובים על הרצפה". "נתניהו: ארדואן הוא רודן אנטישמי שצבאו טובח בכורדים"

רויטרס

שר החוץ הטורקי מבלוט צ'בושאולו תקף היום (ראשון) את ראש הממשלה בנימין נתניהו וכתב בחשבון הטוויטר כי "הכובש שבועט באנשים על הרצפה נפגע בקלות: נתניהו הוא רוצח בדם קר האחראי לטבח של אלפי פלסטינים חפים מפשע ומפציץ ילדים על חוף הים. טורקיה לעולם לא תפסיק לחשוף את האמת".

בימים האחרונים החריף נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן את התבטאויותיו נגד ישראל ונגד נתניהו, שמצדו תקף אותו בחזרה היום. "נחשפתי עכשיו לטרלול היומי של הרודן האנטישמי ארדואן", אמר במפגש עם חיילים בני העדה הנוצרית בתל אביב. "יש לו אובססיה עם ישראל כי הוא יודע מה זה צבא מוסרי ומה זו דמוקרטיה אמיתית לעומת הצבא שטובח הכורדים. פעם ארדואן היה תוקף אותי כל שעתיים ועכשיו זה כל שש שעות, זה שיפור".

אתמול אמר ארדואן בנאום בפני בני נוער באיסטנבול כי "יהודים בישראל בועטים באנשים הנמצאים על הקרקע. למען האמת, היהודים בועטים לא רק בגברים, אלא גם בנשים ובילדים. לעומתם, אנחנו כמוסלמים מתעמתים פנים אל פנים אם יש להם את האומץ לעמוד מולנו, אז אנחנו מלמדים אותם את הלקח".

שר החוץ של טורקיה, מבלוט צ'בושואלו, במסיבת עיתונאים באנקרה לאחר התקיפות נגד דאעש וה-PKK. AP
צ'בושאולו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully