וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורע: מה קרה כשהנהגת ניסתה לתדלק את הרכב החשמלי שלה?

27.12.2018 / 7:08

חבורת אנשים בארה"ב תיעדו אישה שבמשך דקות ארוכות חיפשה את פתח התדלוק ברכבה החשמלי. בסופו של דבר אחד מהם חס עליה ויצא מרכבו כדי להעמיד אותה על טעותה. צפו בווידאו הקורע

צילום מסך

האישה שתראו מיד הגיעה לתחנת דלק בארה"ב ורצתה בתמימות לתדלק את רכבה. אממה, מה שהבחורה הזו לא ידעה וכן ידעו החבר'ה מאחוריה שצילמו אותה והסתלבטו עליה, היה שהמכונית שלה היא בכלל חשמלית. בסרטון שאורך כשלוש דקות, הבחורה מצולמת כשהיא נבוכה מאוד ומחפשת את פתח מיכל הדלק שלה כדי לתדלק את הרכב למרות שהוא חשמלי ולמרות שהיא נמצאת בנקודת הטענה חשמלית ולא בתחנת דלק רגילה.

הבחורים שהיו עדים לבחורה הנבוכה עד מאוד, החליטו להסתלבט על חשבונה עד שכעבור בערך שלוש דקות אחד מהם יצא מהרכב והעמיד את הבחורה על טעותה המפדחת. אחרי שהצליחה לעכל את הטעות שלה, האישה נראית די מבודחת ובסך הכל לקחה בהומור את המקרה הזה ולא נראתה עצבנית יותר מדי.

אישה מנסה למלא דלק ברכב חשמלי. צילום מסך
הבחורה מחפשת את פתח התדלוק/צילום מסך

אחרי שהועלה לרשת, הווידאו הפך מיד להיות ויראלי מאוד והיוטיוב שלו צבר ביממה מעל 325 אלף צפיות. כמובן שחלק מהמגיבים זרקו הערות שוביניסיות כשאחד מהם כתב: "איך היא החליטה שהיא צריכה דלק. אני שמח שהיא לא שפכה דלק לתוך נקודות הטעינה. זה היה יכול להיות מצחיק מאוד". אחד אחר כתב: "וואו, זה אמיתי מה שראינו כאן?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully