וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא סודאן שבר את החרם: מנהיג ערבי ראשון בסוריה מאז המלחמה

16.12.2018 / 23:11

אסד קיבל בנמל התעופה בדמשק את פניו של אל-בשיר, המבוקש בהאג בגין פשעי מלחמה ורצח עם שביצע בדארפור. לאחרונה גברו הקולות להשיב את סוריה לליגה הערבית, שממנה סולקה עם פרוץ הסכסוך ב-2011

רויטרס

נשיא סודאן עומר אל-בשיר הגיע לביקור רשמי בסוריה - כך דיווחה הערב (ראשון) התקשורת הרשמית במדינה. הנשיא בשאר אסד קיבל את פניו של אל-בשיר, המבוקש בהאג בגין רצח העם בדארפור, בנמל התעופה בדמשק.

הוא המנהיג הערבי הראשון שמגיע לסוריה מאז תחילת מלחמת האזרחים ב-2011, שבעקבותיה סולקה סוריה מהליגה הערבית. לאחרונה גברו הקריאות של חלק ממדינות ערב, במיוחד מצד מצרים, להשיב את סוריה לליגה הערבית.

לפי סוכנות הידיעות הרשמית סאנ"א, השניים שוחחו בארמון הנשיאות על ההתפתחויות באזור ועל המצב בסוריה. אסד אמר כי ארצו עודנה מחויבת ל"זהותה הערבית" חרף המלחמה, שבה התייצבו חלק ממדינות ערב, בראשן ערב הסעודית, לצד המורדים הסונים שניסו להפיל את שלטונו העלוואי. השליט, שחבר לציר השיעי בהובלת איראן, השיב את מרבית שטחה של המדינה לידיו בזכות הסיוע של רוסיה, איראן, חיזבאללה ומיליציות שיעיות אחרות.

נשיא סודאן עומר אל-בשיר הגיע לביקור רשמי בסוריה - הנשיא בשאר אסד קיבל את פניו של אל-בשיר, המבוקש בהאג בגין רצח העם בדארפור, בנמל התעופה בדמשק. 16 בדצמבר 2018. אתר רשמי
אסד מקבל את פניו של אל-בשיר בנמל התעופה בדמשק, היום/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully