וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם המרכבה האלוהית שנחשפה בפני הנביא יחזקאל הייתה למעשה חללית?

1.1.2019 / 9:01

תיאוריית קונספירציה חדשה, המגובה בידי מדען מנאס"א, טוענת שהאזכור התנ"כי למרכבה שהתגלתה בפני הנביא יחזקאל אינו מדויק וכי מדובר למעשה בחללית של חייזרים

אתר רשמי

מוקדם יותר השנה סיפרנו לכם על תאוריית קונספירציה חדשה לפיה מלאכי השמים המוזכרים בתנ"ך היו למעשה חייזרים שהגיעו מהחלל החיצון. מאמיני התאוריה החלו לבדוק כל מקרה לגופו ומצאו משהו מאוד מעניין בסיפור מעשה המרכבה התנ"כי של הנביא יחזקאל. הנביא תיאר בפירוט רב את המלאכים שנגלו לפניו, מעין חיות בעלות כנפיים הנושאות את המרכבה האלוהית ולכל אחד מהם ארבעה ראשים שונים וגוף "כרוב" מלא בעיניים. משונה קצת, אבל מלאכי השמים לא פעם התגלו בפני הנביאים התנ"כיים בצורות משונות.

ב"דיילי סטאר" מדווח כי ג'וסף בלומריך, מדען נאס"א שב-1964 עבד על תכנית הנחיתה המאוישת הראשונה על הירח, מאמין שהמרכבה הייתה למעשה חללית והמלאכים המקיפים אותו - חייזרים. לדבריו, יחזקאל תיאר סוג של כלי תעופה זר. הוא גם הרחיק לכת ויצר דגם של ספינת החלל על סמך תיאוריו של יחזקאל. כמו כן, המהנדס הגרמני הנס הרברט באייר החליט ליצור שרטוטים המבוססים על המקדש ששימש נקודת נחיתה למרכבה המיתולוגית מהמקרא - ובאופן מפתיע, ספינת החלל של בלומריך התאימה באופן מושלם למקדש של הרברט באייר. העובדה שיש שני אנשים שונים שלא ידעו זה על עבודתו של זה ויצרו חלקים שמתחברים זה לזה כמו פאזל מחזק לדעת המאמינים את הרעיון שאכן היה מדובר בחללית.

הנביא יחזקאל ראה עב"מ?. Blaze's Ancient Aliens, אתר רשמי
האם זה בעצם עב"מ שנגלה בפני הנביא יחזקאל ולא מלאכים?/אתר רשמי, Blaze's Ancient Aliens

עוד בנושא:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ג'ונתן יאנג, אוצר ארכיון ג'וזף קמפבל, מחזק את הדברים וטוען כי "הלהבות" של כלי התעופה פורשו לא נכונה בידי יחזקאל כ"מלאכים". בהתייחסו לתיאוריה פורצת הדרך הוא אמר: "אם חשבנו שהמילה 'מלאך' מייצגת משהו כמו אנרגיה שמימית, כנראה שהיא פונה יותר לכיוון חללית". התאוריה מדוברת בהרחבה בסדרה "חייזרים מן העבר" של ערותץ ההיסטוריה, המציגה שלל "ראיות" התומכות ברעיון שחוצנים ביקרו בכדור הארץ לפני אלפי שנים.

האם זה נראה בערך ככה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully