וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיכה דיאנה במסר מהקבר על הריב של מייגן מרקל וקייט מידלטון

17.12.2018 / 0:01

"התאומות הרוחניות", שכבר העבירו בעבר "מסרים" מהנסיכה המנוחה וחזו את ההריון של מייגן מרקל, טוענות כי הנסיכה אמרה דרכן לכלתה הטריה: "קייט יכולה להיות קנאית עכשיו, כי יש כוכבת חדשה באור הזרקורים"

החתונה של הנסיך הארי ומייגן מרקל/צילום: BBC, עריכה: יאיר דניאל

בסרטון - החתונה המלכותית של מייגן מרקל והנסיך הארי

האם הנסיכה דיאנה העבירה מסר מקברה לגבי המחלוקת שככל הנראה נוצרה בין הכלות שלה קייט מידלטון ומייגן מרקל? זו הטענה שהעלו בימים האחרונים "התאומות הרוחניות" טרי ולינדה, שהעבירו בעבר מסר מהנסיכה שלא זכתה לראות את בניה מתחתנים.

טרי ולינדה ג'יימיסון הן זוג תאומות הטוענות כי נכבשו על ידי רוחות רפאים שהעניקו להן כוחות על שהפכו אותן למדיומיות וחוזות עתידות. השתיים טוענות כי הרוחות השתלטו על גופן ומשתמשות בידיים שלהן כדי להעביר מסרים למתים, וכן, גם לנו כל הסיפור הזה נשמע מוזר - אבל לא מוזר כמו מה שתקראו כעת.

טרי ולינדה טוענות כי הרוח של הנסיכה דיאנה יצרה איתם קשר והעבירה מסר למייגן מרקל ש"תדבר ותלבן את העניינים" עם קייט מידלטון, אחרת הבעיות יחמירו. האזהרה שהועברה למייגן הגיעה אחרי השמועות על מתיחות בין הגיסות שככל הנראה הובילה להחלטה של מייגן והארי לעזוב את ארמון קנינגסטון , היכן שמתגוררים קייט ו-וויליאם, לפרוגמור קוטג' שהוא חלק מטירת ווינדזור.

עוד בנושא:
האחיות הנביאות טוענות: הרוח של הנסיכה דיאנה שולחת אזהרות למייגן מרקל
מדיום פרסם ריאיון מוזר עם "רוחה" של הנסיכה דיאנה - 20 שנה אחרי מותה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully