וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבח בכנסייה בברזיל: ארבעה מתפללים נהרגו באזור סאו פאולו

11.12.2018 / 19:51

עוד ארבעה אנשים נפצעו קשה כשאדם חמוש ירה רנדומלית לעבר מתפללים בקתדרלה קתולית בעיר קמפינס, בטרם שם קץ לחייו. המניע שלו לא ידוע, אך מסעות ירי כאלו הם נדירים במדינה. הנשיא החדש מבקש להקל במגבלות על החזקת נשק

גופה של מתפלל בקתדרלה באזור סאו פאולו, ברזיל, 11 בדצמבר 2018. AP
זהותו של היורה לא ידועה. זירת הטבח בקתדרלה, היום/AP

אדם חמוש נכנס לקתדרלה קתולית בעיר קמפינס שבברזיל והרג ארבעה מתפללים בטרם שם קץ לחייו - כך מסרו היום (שלישי) הרשויות. ארבעה אנשים מבוגרים נפצעו קשה על ידי היורה, שפתח באש על המתפללים במקום. הוא היה חמוש בשני אקדחים, אך זהותו והמניע שלו עדיין לא ידועים.

"זה היה מפחיד", סיפר אלכסנדר מוראס לערוץ "גלובוניוז". לדבריו, "הוא נכנס וירה רנדומלית לעבר אנשים. כולם התפללו". הפצועים פונו לבית חולים בעיר התעשייתית, שנמצאת במרחק של כמאה ק"מ מצפון-מערב לסאו פאולו.

מספר מקרי הרצח בברזיל בשנה החולפת היה 64 אלף - יותר מכלי מדינה אחרת בעולם, לפי האו"ם. עם זאת, מסעות ירי רנדומליים, כמו אלו המתרחשים לעתים תכופות בארצות הברית, הם נדירים.

הנשיא הנבחר ז'איר בולסונארו, שיחל את תפקידו בחודש הבא, הבטיח בקמפיין הבחירות שלו להילחם בנחישות בפשע המשתולל. מנהיג הימין הקיצוני אף תומך בהקלה במגבלות על נשיאת כלי נשק ובשימוש בצבא נגד קרטלי הסמים.

לקריאה נוספת
בני ערובה שילמו את המחיר: 14 הרוגים בשוד בנק שהסתבך בברזיל

  • עוד באותו נושא:
  • ברזיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully